Asien - Nya Zeeland / Sydamerika. Januari 2017

9 okt. 2016 18:43
Visningar: 102
Hej! Jag är väldigt sugen på att resa runt i världen under några månader med start Januari 2017 och söker därför någon som skulle vilja hänga på eller som har liknande planer.
Min tanke har vart Asien och Nya Zeeland men är också väldigt sugen på Sydamerika.

Jag har ingen klar plan än och är ganska flexibel, vill mest ut och upptäcka världen och mig själv, göra massa äventyr, träffa nya människor och testa på nya saker.

/Lisa
Av Ischa
9 okt. 2016 22:20
Kom till aus?
Landar 28/12 i syndey ska fira nyår och sen upptäckaöstkusten! ¨
Citerat från Lisaemeliesofie:
Hej! Jag är väldigt sugen på att resa runt i världen under några månader med start Januari 2017 och söker därför någon som skulle vilja hänga på eller som har liknande planer.
Min tanke har vart Asien och Nya Zeeland men är också väldigt sugen på Sydamerika.

Jag har ingen klar plan än och är ganska flexibel, vill mest ut och upptäcka världen och mig själv, göra massa äventyr, träffa nya människor och testa på nya saker.

/Lisa
10 okt. 2016 14:07
Hejhallå! Jag ska till Malaysia 5nov, sedan till Indonesien och sen tänkte jag åka till Australien dec-jan någon gång :). Vill se massor och hitta på massa skoj :), pratglad och fnissig tjej som gillar det okomplicerade.

. Jag kommer vara borta ca 6 mån sammanlagt. Åker först med en tjej som jag skrivit med genom denna sidan! Låter det intressant så kan du skriva mer på FB eller maila :)