Asien november 2012, ca 1månad
Heej! Jag är sugen på att utforska vissa delar av Asien runt i höst, kanske Filippinerna, Malaysia eller Thailand. Kanske börja med ett par veckor på ett ställe och sedan åka till ett annat, jag kan få ledigt högst fem veckor. Det jag vill göra är bland annat att upptäcka, shoppa, njuta av solen/landet, kanske festa lite och dyka!
Även om jag har ressugna vänner så har de svårt att få ledigt från jobb eller så är de hemma med barn då. Jag har funderat på att åka själv, men tycker det skulle vara roligt att dela upplevelsen med någon! Någon mer som är sugen, så häng med!
Även om jag har ressugna vänner så har de svårt att få ledigt från jobb eller så är de hemma med barn då. Jag har funderat på att åka själv, men tycker det skulle vara roligt att dela upplevelsen med någon! Någon mer som är sugen, så häng med!
Hej! Hoppas du ser detta! MEn jag är inne på samma sak men fattas med en reskompis vilket är så drygt när man verkligen vill iväg och har men funderat på att åka ensam men känns inte jättelockande. Har träffat folk från reseforum förr och åkte med dom o de har varit jättelyckat !
Så hör jättegärna av dig ifall du fortfarande är sugen!
Så hör jättegärna av dig ifall du fortfarande är sugen!
Hej Pernilla.
jag planerar att åka till asien i höst. vet ej hur länge jag kan bli borta, men jag kommer isf vara där samtidigt som dig.
Jag är sugen på filippinerna, bali och indien,. thailand har jag varit många gånger men har nog svårt att låta bli att besöka detta underbara land. Har du kommit något längre i dina planer???
jag planerar att åka till asien i höst. vet ej hur länge jag kan bli borta, men jag kommer isf vara där samtidigt som dig.
Jag är sugen på filippinerna, bali och indien,. thailand har jag varit många gånger men har nog svårt att låta bli att besöka detta underbara land. Har du kommit något längre i dina planer???