Asien januari 2013!
Hej! Jag är en glad och spontan tjej 20 år som drömmer om att resa runt i asien, då främst thailand och indien! Jag är ute efter att möta nya människor och uppleva nya saker, stränder, hängmattor och färgglada drinkar står högt på listan, tillsammans med kulturen, jag lever gärna enkelt och spenderar hellre pengar på upplevelser än dyra hotell.
Jag planerar att åka i januari någon gång och vill gärna ha en reskompis med mig! Om du, som mig, gärna utforskar asiens hängmattor och kultur, hör gärna av dig!
Jag planerar att åka i januari någon gång och vill gärna ha en reskompis med mig! Om du, som mig, gärna utforskar asiens hängmattor och kultur, hör gärna av dig!
jag vet faktiskt inte, så länge som pengarna räcker :D
Har skickat meddelande till dig :)
Skickade ett meddelande till dig!!
Hej! Jag är en glad och positiv tjej på 20 år som också är väldigt sugen på resa runt i Asien i vår. Då mina kompisar inte är likna sugna som jag på att resa, är jag också på jakt efter en trevlig person att resa med. Det låter som att vi har liknande resplaner så det skulle vara kul om du hörde av dig till (Logga in för att se e-postadress)
/ Mikaela
/ Mikaela
Hej. jag är en tjej på 22 år och vill även jag åka i januari till asien:) har tidigare vart i thailand och åker gärna tillbaka. jag är sprallig och glad och det du vill få ut av resan vill även jag. Jag vill verkligen se mig runt om i världen och därför ska man passa på nu.
Hör av dig :) (Logga in för att se e-postadress)
Hör av dig :) (Logga in för att se e-postadress)
Hej! Tjej på 19 som hade planerat sticka efter jul till Asien med kompisar men efter de fegat ut så söker jag någon att åka runt med! Känns som vi tänkt ungefär lika! Bara sugen på en fett skön resa med trevligt pack sol bad massa kultur och roligheter! Mail (Logga in för att se e-postadress)
Hej!
Jag är ute efter precis samma saker, och jag har tänkt att åka. OM det så blir att åka själv, men det är ju så mycket roligare att uppleva saker tillsammans med någon. Har tänkt att åka i januari och ha en ombokningsbar biljett hem och stanna så länge jag kan! :)
Vill hänga på vita stränder med turkost vatten och bara njuta :) håller på att kolla biljetter nu osv!
När åker du? :)
Min mail är (Logga in för att se e-postadress), hör gärna av dig (eller någon annan också om ni vill)
Mvh Linda
Jag är ute efter precis samma saker, och jag har tänkt att åka. OM det så blir att åka själv, men det är ju så mycket roligare att uppleva saker tillsammans med någon. Har tänkt att åka i januari och ha en ombokningsbar biljett hem och stanna så länge jag kan! :)
Vill hänga på vita stränder med turkost vatten och bara njuta :) håller på att kolla biljetter nu osv!
När åker du? :)
Min mail är (Logga in för att se e-postadress), hör gärna av dig (eller någon annan också om ni vill)
Mvh Linda
Hejsan!
Jag tänkte åka ut och resa i januari och på obestämd tid framöver. Hade varit superkul att åka med en/fler sköna människor och bara uppleva och ha roligt. Leva för dagen.
Hör gärna av er om någon skulle vilja hänga med ut i världen antingen här eller på facebook http://www.facebook.com/johanna.renebaoui.
Hade varit superkul att resa och uppleva massa skoj med lite nya människor!
-Johanna
Jag tänkte åka ut och resa i januari och på obestämd tid framöver. Hade varit superkul att åka med en/fler sköna människor och bara uppleva och ha roligt. Leva för dagen.
Hör gärna av er om någon skulle vilja hänga med ut i världen antingen här eller på facebook http://www.facebook.com/johanna.renebaoui.
Hade varit superkul att resa och uppleva massa skoj med lite nya människor!
-Johanna