Asien i slutet av januari! đđ
HallÄhallÄ! Jag har planer pÄ att dra ivÀg till vÀrmen nÄgon mÄnad eller tvÄ i slutet av januari! Hade helst hunnit med en svÀng till Australien ocksÄ men tar det lite som det kommer. Som det ser ut just nu reser jag sjÀlv men det Àr ju alltid roligare att vara fler! Har nÄgon annan liknande planer vore det kul att höras av :)
Jag tÀnkte ocksÄ Äka i slutet av januari :) TÀnkte dock bara vara borta typ en mÄnad men hinna med sol, öl, Àventyr och sÄnt sÄ mycket som möjligt :) hör av dig om du Àr pÄ och kan planera ihop vÄra resor lite iaf :)
Hej! Vad kul! đ Jag kollar biljetter till Bali just nu faktiskt. Min plan Ă€r att Ă„ka den 30e eller 31a. Vart börjar du nĂ„gonstans? đđŽ>Citerat frĂ„n Thildajohansdotter:
Jag tÀnkte ocksÄ Äka i slutet av januari :) TÀnkte dock bara vara borta typ en mÄnad men hinna med sol, öl, Àventyr och sÄnt sÄ mycket som möjligt :) hör av dig om du Àr pÄ och kan planera ihop vÄra resor lite iaf :)
Hejsan! Vad kul! Vart Ă„ker ni först? đđŽ>Citerat frĂ„n Ellinoren:
HeJ! Vi Àr 3 tjejer som trÀffats genom sidan och ska ivÀg och har en flygbiljett till övers! Vi Äker den 5 februari och hem den 15 mars! Hör av dig om du Àr intresserad! :)
Kram Ellinore
Kram Ellinore
Vi börjar i Thailand! :)
Citerat frÄn Emeliem:
HeJ! Vi Àr 3 tjejer som trÀffats genom sidan och ska ivÀg och har en flygbiljett till övers! Vi Äker den 5 februari och hem den 15 mars! Hör av dig om du Àr intresserad! :)
Kram Ellinore
Kram Ellinore