Asien i september

27 juni 2016 14:17
Visningar: 22
Hej! Mitt namn är Anton, 22år.
Känner du att skolan eller jobbet tar upp all din tid och du drömmer om att bara släppa allt och fara ut i världen där varken chefer eller lärare kan ge dig skit? Där väckarklockor och ansvar är obefintligt. Vilken tur!
För jag har nu blivit av med min resekompis då han drog sig ur pga personliga skäl.
Därför är jag ensam påväg till förhoppningsvis mitt livs äventyr!
Skulle dock inte ha något emot sällskap då det alltid kan vara skönt att ha någon att prata med.

Jag har flyg bokat den 4e september till Bangkok där jag inte tänkte stanna allt för länge utan bara ha det som startpunkt. Sen ut vidare mot länder såsom, Vietnam, Indonesien, Laos, Kambodja.

Har inte satt någon speciell rutt just nu men lutar mot att åka buss längst med kusten för att se mer av länderna. Vill uppleva sevärdheterna, lära mig surfa, dyka, you name it! Kan även slinka ner en och annan enhet vuxendricka!
Oklart hur länge jag kommer stanna men minst 3 månader då jag känner att jag vill slippa den gråa, deppiga perioden i Sverige.

Är du inne på samma spår men kanske tycker att 4 september är för tätt inpå?
Inga problem, hör av dig så kan vi slutas upp där borta!

Jag nås bäst på facebook: https://www.facebook.com/antonsallad eller mail: (Logga in för att se e-postadress)

Trevlig resa!