Asien i januari 2018☀️
Hejhej!
Jag har tankar på att resa i Asien 2-3 månader i början av 2018 och söker resesällskap! 😊
Mina planer i nuläget är att resa till Thailand, Vietnam, Filippinerna och Bali men är såklart öppen för andra alternativ också.
Ser mig själv som en positiv tjej som gillar att ha roligt och skratta mycket! Tycker om att vara aktiv och utforska platser när jag är på resande fot, men att hänga på stranden och läsa en bok är inte så dumt det heller. En kombination av båda är något jag är ute efter! Trivs även riktigt bra i vatten och är mycket intresserad av att ta dykarcertifikat i början av resan.
Om du också söker någon att resa med, hör av dig vetja! 😊
Jag har tankar på att resa i Asien 2-3 månader i början av 2018 och söker resesällskap! 😊
Mina planer i nuläget är att resa till Thailand, Vietnam, Filippinerna och Bali men är såklart öppen för andra alternativ också.
Ser mig själv som en positiv tjej som gillar att ha roligt och skratta mycket! Tycker om att vara aktiv och utforska platser när jag är på resande fot, men att hänga på stranden och läsa en bok är inte så dumt det heller. En kombination av båda är något jag är ute efter! Trivs även riktigt bra i vatten och är mycket intresserad av att ta dykarcertifikat i början av resan.
Om du också söker någon att resa med, hör av dig vetja! 😊
Jag ska åka 22 jan-19 feb. Landar i Singapore coh sedan är tanken att ta mig ner till Bali eller Filippinerna. Har aldrig varit på Bali så det lockar lite mer. Jag har dykcert sedan innan men annars har jag ungefär samma tankar kring resandet. Låter det intressant så får du gärna höra av dig.
/Sanna
/Sanna
Medlemmen har tagit bort svaret
Hej! Känner igen mycket av det du säger. Hade också planerat stt resa med en vän som tyvärr inte längre kan följa med. Jag har planerat att åka till Asien nu i januari fram tom slutet av mars/början av april. Är flexibel på resplan, men ser gärna mer av kultur och natur än fester osv. Därmed inte sagt att en öl på stranden eller lite fest skadar någon gång så. Jag älskar äventyr och är väldigt nyfiken och positiv. Hör gärna av dig på Facebook (Julia Olsson - samma PB som här) eller pma här så kan vi prata mer :)