Asien i höst någon?
Hallådär!
Jag och en kompis åker i slutet av september till Thailand där vi börjar våran backpacking resa lite runt om i Asien. Men som det ser ut nu så kommer jag eventuellt att stanna lite längre än hon tänkt och söker därför en rolig reskompis :)
De länder jag främst vill besöka är Thailand, Malaysia, Indonesien(Bali) och Hongkong, sen är jag självklart öppen för lite fler förslag.
Jag åker främst för att sola,bada,lära känna nya folk och självklart hör en del festande också till ;) och lite äventyr också såklart..
Vore kul att träffa lite andra svenskar under denna vistelse så ska du/ni till asien i höst vore det kul å ses :)
Jag och en kompis åker i slutet av september till Thailand där vi börjar våran backpacking resa lite runt om i Asien. Men som det ser ut nu så kommer jag eventuellt att stanna lite längre än hon tänkt och söker därför en rolig reskompis :)
De länder jag främst vill besöka är Thailand, Malaysia, Indonesien(Bali) och Hongkong, sen är jag självklart öppen för lite fler förslag.
Jag åker främst för att sola,bada,lära känna nya folk och självklart hör en del festande också till ;) och lite äventyr också såklart..
Vore kul att träffa lite andra svenskar under denna vistelse så ska du/ni till asien i höst vore det kul å ses :)
Hej! Jag ska också ut o resa i november 4,5 månad eller om pengarna räcker längre. Som de ser ut nu börjar resan med en kompis sen kanske vi skiljs åt under resans gång! Jag har rest mkt i Thailand och har mycket kompisar på ön koh samet så jag tänkte starta där för att sen dra vidare till Kambodja (sihanoukville) o hälsa på lite vänner där! Förutom det är planen oklar och jag är öppen för förslag och att träffa nytt folk! Jag är en spontan tjej på 21 som rest mycket men aldrig tröttnar! Lever för att leva livet, haha nej men älskar att chilla på stranden samtidigt som jag gärna är up för äventyr och såklart fest (blir alltid mer fest än man tänkt sig)!! Om du vill prata mer heter jag Linda Wahlgren på Facebook!
Jag vill åka till Asien nu i höst/vinter och vara borta lite längre. Jag är trött på tråkiga sverige och vill ut och se annat. Precis som du så vill jag sola, bada, träffa nya människor, äventyr och festa. Hör gärna av dig till mig ☺