Asien höst 2016
Hej allihopa!
Jag är sugen på att sticka iväg till Asien nu i september/oktober och backpacka i några månader! Problemet är att jag inte verkar få med mig någon hemifrån och jag vill helst inte dra iväg helt själv. Så jag tänkte om någon eller några här kanske har liknande planer som mig och vill hänga med?
Jag vill främst besöka Filippinerna och Vietnam, men är öppen för förslag. Jag har rest runt i Asien en gång tidigare och besökte då Thailand, Kambodja, Malaysia, Singapore och Bali. Kan absolut tänka mig att åka tillbaka till några av de länderna med, speciellt Thailand och Bali!
Det viktigaste för mig är att komma iväg från den kalla hösten/vintern i Sverige och att bara få njuta av semester, äventyr, sol och bad.
Jag heter Amanda, är 22 år gammal och bor i Stockholm. Tveka inte att höra av er om det låter intressant! :)
Jag är sugen på att sticka iväg till Asien nu i september/oktober och backpacka i några månader! Problemet är att jag inte verkar få med mig någon hemifrån och jag vill helst inte dra iväg helt själv. Så jag tänkte om någon eller några här kanske har liknande planer som mig och vill hänga med?
Jag vill främst besöka Filippinerna och Vietnam, men är öppen för förslag. Jag har rest runt i Asien en gång tidigare och besökte då Thailand, Kambodja, Malaysia, Singapore och Bali. Kan absolut tänka mig att åka tillbaka till några av de länderna med, speciellt Thailand och Bali!
Det viktigaste för mig är att komma iväg från den kalla hösten/vintern i Sverige och att bara få njuta av semester, äventyr, sol och bad.
Jag heter Amanda, är 22 år gammal och bor i Stockholm. Tveka inte att höra av er om det låter intressant! :)
Hej! Är också sugen på något liknande! Tänker att jag vill jobba lite i höst och sedan åka iväg under de värsta vintetmånaderna i Sverige och minst fram till våren. Är så pepp på en sån här resa där man bara får besöka massa nytt och spännande. Jag bor också i Stockholm, vore kul att träffas över en fika och prata mer om allt :) Hur länge vill du vara borta tänker du?
Detta låter ju askul! Jag kom precis hem från USA efter ett halvår där och är nu sugen på något nytt. Asien har börjat locka mig men tänkte kanske lite senare runt december eller liknande och sedan vara borta en längre tid! Skriv till mig på Facebook om de låter intressant :) Kram
Citerat från Jessica95:
Hej! Är också sugen på något liknande! Tänker att jag vill jobba lite i höst och sedan åka iväg under de värsta vintetmånaderna i Sverige och minst fram till våren. Är så pepp på en sån här resa där man bara får besöka massa nytt och spännande. Jag bor också i Stockholm, vore kul att träffas över en fika och prata mer om allt :) Hur länge vill du vara borta tänker du?
Ja men precis så tänkte jag med! Jag vill helst vara borta några månader men har inte bestämt något, tänkte bara köpa en enkelbiljett och sen se hur länge jag känner för att stanna och hur länge pengarna räcker! :) Absolut, lägg gärna till mig på Facebook (Amanda Andreasson) så kan vi prata mer där. :D Kram
Jag vill verkligen åka iväg på en sån resa jag också! Tänker mig typ i november/december kanske. Jag har aldrig varit utanför Europa och har länge velat besöka Asien men inte fått med mig någon kompis. Hör gärna av dig på Facebook (Isabelle Norman) eller på min mail: (Logga in för att se e-postadress) om du vill :)
Jag söker något liknande att åka iväg på. Hör av er/dig så kan man börja planera !:)
Jag är väldigt intresserad av en resa Sep-Nov eller liknande i Asien. Vill verkligen kryssa av Vietnam, Filippinerna, Thailand, Bali och Kambodja. 24 år, precis utexaminerad, och väldigt ressugen.
Citerat från Jennysol93:
Jag söker något liknande att åka iväg på. Hör av er/dig så kan man börja planera !:)
Du får gärna maila mig eller skriva till mig på Facebook (mina uppgifter står i inlägget över ditt) om du vill prata mer om en eventuell resa :)
Hej! Hoppas de inte är försent att svara. Men är också jätte ressugen men ingen att åka med. Hör gärna av dig/er så man kan diskutera lite mer! :)