Asien, Backpacka i höst med mig !

22 juni 2014 13:19
Visningar: 372
Hej jag heter Susanne och är i från Malmö, fyller 22 i sommar. Jag har rest på egen hand 2 gånger tidigare till Thailand. Denna gången söker jag några som har samma planer som jag, jag kommer att resa runt, festa, ta dykcertificat, sola, hyra moped, se nya öar . Koh pangan är ett måste! Jag kommer att vara på resande fot så länge mina pengar räcker, men minst 8-9 månader. hade varit kul med sällskap en del iallafall !

Vill verkligen hitta någon eller några att resa med tjej som kille spelar absolut ingen roll.

Hör av dig om du vill iväg på en fantastisk resa!

(Logga in för att se e-postadress)
Sanne holmkvist på Facebook
23 juni 2014 13:22
Hej Susanne!

Jag heter Lisa och är 20 år. Kommer från Stockholm, men bor just nu i Malmö. I höst ska jag ge mig ut på min första långresa, och jag vill jättegärna lära känna någon med samma plan! Tanken är att jag ska börja i Asien och sedan eventuellt röra mig vidare till NZ, men jag är väldigt flexibel. Lägg gärna till mig på Facebook så kan vi prata mer! Lisabet Samuelsson heter jag.

/Lisa
23 juni 2014 13:37
Hej!
Jag är nu 21 år, älskar att resa men har aldrig varit i Asien. Därför har jag nu planer på backpacking i Asien nov-jan och skulle tycka det vore jätteroligt med sällskap :)
/Karolina
23 juni 2014 13:47
Hej vad roligt med svar! Har lagt till dig på Facebook lisabet men Karolina har du Facebook? Hade varit kul att snacka där o bolla lite idéer :-)
24 juni 2014 21:20
Tjena! Jag är också enormt sugen på att resa!! :D När har du tänkt att dra? :) lägger till dig på fb.
29 juli 2014 15:36
Hej! Kimmo heter jag och bor i Stockholm.
Har precis bokat en biljett till hanoi i vietnam.
Ska resa med en vän, eventuellt själv ifall han ska börja plugga!
Skulle vara kul att höra lite om dina planer, lägg gärna till Kimmo Kuronen på fb :)
23 aug. 2014 23:31
Vi är fyra tjejer som tänkte spendera nyåret och fullmoon party på Koh phanang innan vi reser vidare i thailand! När hade du tänkt vara där? kanske kan man mötas upp :)
26 aug. 2014 00:15
Hej va kul! Har hört att de är riktigt fett att fira in de nya året på koh pangan! Vet dock inte var jag kommer vara då men förhoppningsvis där :-D hade varit kul att hålla kontakten här!
27 aug. 2014 14:36
Hej! Absolut, det tycker jag att vi ska göra! :D Vore ju superkul att träffa upp lite folk man pratat med tidigare där nere.