Asien/Australien till hösten
Hej! Är en 20-årig tjej från Skåne som för tillfället är hemma och jobbar. Men jag är sugen på att dra iväg till hösten! Vill resa runt lite, festa, jobba, sola, bada och ha det bra! Har inga specifika planer men om någon annan är taggad på Asien/Australien eller ev Sydamerika får ni gärna höra av er :-)
Hej Hanna!
Har tankarna ungefär som du och vill resa bort från Sverige under tiden det är äckligt väder här hemma. är spontan av mig så gillar att du inte har några specifika planer. tycker själv om att göra utflykter, sola, bada m.m. vill hinna se mycket och träffa mycket folk. Om det låter intressant kan du ju alltid höra av dig på typ facebook (Lukas Sjöberg).
ha de gött :)
Har tankarna ungefär som du och vill resa bort från Sverige under tiden det är äckligt väder här hemma. är spontan av mig så gillar att du inte har några specifika planer. tycker själv om att göra utflykter, sola, bada m.m. vill hinna se mycket och träffa mycket folk. Om det låter intressant kan du ju alltid höra av dig på typ facebook (Lukas Sjöberg).
ha de gött :)