Asien, australien & NZ

6 jan. 2014 11:42
Visningar: 136
Hej!
Jag är en spontan och äventyrlig tjej som söker en/flera resekompisar, då alla jag känner inte har möjlighet att resa. .Min plan är att luffa runt i Asien, australien & NZ. Bara packa en väska, träffa sköna människor och ha superkul. Ta dagen som den kommer helt enkelt.

Har väl tänkt resa iväg nu i början av 2014, slutet av januari eller i början på februari och komma hem till den svenska sommaren.

Jag vill se och uppleva så mycket som möjligt. Dra ut på en massa häftiga äventyr & uppleva nya kulturer, men även sola, bada och festa!! Det ska vara livets resa helt enkelt! Är du inne på samma spår? Kontakta mig gärna här eller på johanna Renebaoui på facebook. :)

Vi hörs!
Av Dejas
6 jan. 2014 12:17
Hej!

Oh, låter kul! Jag går i samma tankar och funderar på att åka iväg på en trip till Australien i slutet på jan/början på feb. Vill se så mycket som möjligt och göra allt roligt som finns att göra! Hur ser dina planer ut?

Slänger iväg ett meddelande på facebook till dig! :)

/Dejana
7 jan. 2014 15:47
Hej! det du beskriver låter precis som det jag själv är ute efter, kul! Hakar gärna på detta om ni vill utöka ert resegäng.