Asien/Australien/Hawaii??
Hej! 21 årig tjej som precis landat i Sverige efter en termin i Santa Barbara, CA. Känner redan nu att jag är sugen på att göra något nytt och vill direkt börja planera! Jag älskar att lära känna nya människor och därför skulle det vara roligt att resa med någon som delar samma intressen som mig. Jag vet inte riktigt vart jag vill men jag är öppen för alla sorters förslag! Det som lockar mest ju nu är Asien, Australien och Hawaii typ, någon av dom iaf. Jag tänker mig att resan ska ske i dec/jan och jag vill gärna vara borta 4-5 månader. Kan tänka mig att resa flera också om vi går bra ihop, men hör gärna av dig om du är intresserad. Antingen här eller på Facebook. Jennifer Capdevila. :)
Som sagt det bästa jag vet är att lära känna nya människor, vara spontan och alltid ha ett nytt äventyr i sikte! Du bör vara likadan om vi ska resa tillsammans! Kramis
Som sagt det bästa jag vet är att lära känna nya människor, vara spontan och alltid ha ett nytt äventyr i sikte! Du bör vara likadan om vi ska resa tillsammans! Kramis