Asien
Hellluuuuu!
Ville kolla läget här om det är någon som är sugen på att dra till asien i ca 1 månad med mig i februari eller mars, då mina vänner har andra planer. Och jag känner att jag måste komma iväg och bara ha de gööött & uppleva.
Är öppen för förslag så hör av er om ni är på samma spår! :) Vill boka ganska snart!
Ville kolla läget här om det är någon som är sugen på att dra till asien i ca 1 månad med mig i februari eller mars, då mina vänner har andra planer. Och jag känner att jag måste komma iväg och bara ha de gööött & uppleva.
Är öppen för förslag så hör av er om ni är på samma spår! :) Vill boka ganska snart!
Hej
Vi är ett gäng på sex personer(tre tjejer & tre killar) som åker den 20:de Januari till Filippinerna.
Fyra i sällskapet åker hem efter tre veckor medans jag och en tjej reser vidare i två veckor till.
Som det ser ut nu så är det fyra veckor Filippinerna och en vecka Vietnam.
Vi är ett skönt gäng och alltid kul att möta upp fler på resan :)
Min femte resa till Asien.
Bara höra av vid intresse.
Svarar snabbare på FB: Michael Eino Väyrynen
Vi är ett gäng på sex personer(tre tjejer & tre killar) som åker den 20:de Januari till Filippinerna.
Fyra i sällskapet åker hem efter tre veckor medans jag och en tjej reser vidare i två veckor till.
Som det ser ut nu så är det fyra veckor Filippinerna och en vecka Vietnam.
Vi är ett skönt gäng och alltid kul att möta upp fler på resan :)
Min femte resa till Asien.
Bara höra av vid intresse.
Svarar snabbare på FB: Michael Eino Väyrynen