Asien 28 nov 2017 🌮🌾🍀🌎🌈

18 juli 2017 10:55 (redigerad)
Visningar: 177
Heeeej!!
Jag och en kompis vid namn Simon bokade en resa för nÄgra mÄnader sen till Bangkok (28 november) vi tÀnkte vara borta i nÄgra mÄnader, och resa runt! TÀnkte kolla om det Àr fler som Àr pÄ? Det Àr alltid kul att Äka fleeeer! LÀnderna som vi har planerat att besöka Àr Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesien, Filippinerna och Vietnam. Vi Àr Àven lite inne pÄ att Äka till Australien en svÀng, men som sagt man fÄr ju de!

Hade varit jĂ€tteskoj om det fanns fler sköna personer som kĂ€nner sig taggade!! 🌮🌎

Vill ni höra av er sÄ finns jag hÀr, pÄ Facebook och instagram!
Ima tamas pÄ FB
Och Imatamas pĂ„ instagram đŸ€™đŸŸ
Vi ses!! 😎😎
23 juli 2017 18:48
Hej!
jag har precis blivit fÀrdig med en 4 Ärig universitetsutbildning och kommer ha kapital till att resa redan i september, min tanke Àr att vara borta nÄgra mÄnader (kanske upp till ett Är om pengarna rÀcker).
Jag Àr inte heller jÀttesugen pÄ festande men vill hinna se och trÀffa mer folk, samt en dag eller 2 pÄ stranden Àr ju aldrig fel.
Är relativt resvan (sjöman), docm inte som backpacker. Men det Ă€r backpacking som jag vill göra genom denna resa. kĂ€nner Ă€ven en hel dröse med folk pĂ„ filipinerna om vi vill ha lite guidad visning av landet frĂ„n lokalbefolkningen samt kanske nĂ„gon gratis natt hemma hos dem eller slĂ€ktingar till dom.
Jag Àr en 27 Ärig kille frÄn skÄne som har natur och kultur som intressen
Om det Àr möjligt skulle jag Àven vilja kika in pÄ nÄgon workaway grej lÀngs med vÀgen för "sustainable living workshops". Jag Àr till havs 2 veckor till men sedan ska jag hem och sÀlja av mina vÀrldsliga Àgodelar för en rejÀl budget, sÄ att man kan klara sig hemifrÄn sÄ lÀnge som bara möjligt.
Bra att veta Àr att jag dÄ har kustskepparen ifall vi skulle vilja hyra bÄt utomlands sÄ fÄr man ofta billigare pris om man kan visa upp att man Àr kunnig inom omrÄdet.
ja det var vÀl det hela. ser fram emot svar frÄn dig.
Mvh
Markus
26 juli 2017 23:38
Hej! Är jĂ€tte sugen pĂ„ att backpacka och att se sĂ„ mycket som möjligt samt hitta pĂ„ massa olika Ă€ventyr, sjölvklart Ă€r de ju roligare om man Ă€r fler men ingen av mina vĂ€nner var tyvĂ€rr speciellt sugna ..
SĂ„ nu letar jag resekompis/ resekompisar 😄
GÄr att nÄs bÄde pÄ Fb eller insta - Ebba.c
Medlemmen har tagit bort svaret