Argentina
Teresia1,
3 juli 2016
Updaterad av Samuela95
för 7 år sedan
Hallå! Jag har varit sugen ett bra tag på att resa runt i Sydamerika, och bestämt mig för att passa på efter att jag tar examen i januari 2017. Vill vara borta i några månader. Skulle vilja se så mycket som möjligt av Sydamerika, de länder jag funderat mest på är Ecuador, Chile, Peru, Argentina och ...
Argentina
Anneli85,
21 sep. 2016
Updaterad av Katttis
för 7 år sedan
31-årig läkare som bor i Aalborg, Danmark, men som kommer från Skåne söker resepartner till Sydamerika efter jul. Jag har redan flygbiljett till Buenos Aires 26 dec och hem från Rio 22 eller 23 jan. Utöver det har jag bokat flyg till Patagonien (El calafate) 1 jan. Vill gärna vandra ”W” i Torres ...
Argentina
Orreborre5,
11 juli 2016
Updaterad av Sannaaaa
för 8 år sedan
Blir att backpacka i Sydamerika 4 månader med start den 15de augusti. Hör gärna av er ang intresse. Tänkt mig ner till Patagonien sen upp genom Chile, Bolivia, Peru, Ecuador och avslutar i Colombia, dvs den vanliga och "säkra" slingan. Är dock fullt öppen av förslag gällande destinationer.
Argentina
Flyingnurse,
18 juli 2016
Updaterad av Flyingnurse
för 8 år sedan
Hej
Jag är en person som gärna vill se olika ställer dit jag åker, när det gäller Taiwan har jag kollat på en 9 dagars fixad rundtur i norra delen, därefter kanske några dagar hos Taiwanesiska vänner som jag har träffat på en resa. Sedan tre dagar i södra delen för att därefter ta sig till China, ...
Argentina
Flyingnurse,
6 juli 2016
Updaterad av Flyingnurse
för 8 år sedan
Söker en som kan tänka sig att göra en kryssning på 15 nätter sträckan runt södra Sydamerika över jul och nyår. Det är ju högsommar där och midnattssol.
Kan tänka mig att göra något annat innan kryssningen när man åndå är på en annan kontinent.
Är det någon som vill hänga med?
Hör av dig.
...
Argentina
Annsofieberger,
8 nov. 2015
Updaterad av Magdagravis
för 8 år sedan
Hej!
Jag och en kompis tar båda studieuppehåll för att resa runt i Sydamerika nästa termin. Nu söker vi reskompisar att mötas upp med längs med vägen:)!
Vår plan är att flyga till Buenos Aires i mitten av januari, och sedan ta oss via Chile, Bolivia, Peru, Ecuador, Colombia, Panama - för att till ...