Är öppet för förslag, men Östra Eu är ett alt.

Av Haniya
5 juni 2022 13:33
Visningar: 127
Hej Ressugna kompisar

Jag är en aktiv, flexibel, snäll, social och aktiv tjej som tycker om att resa och upptäcka världen. Jobbar som Röntgen sjuksköterska i Göteborg. Är tjänst ledig ett period.

Jag reser själv ganska mycket. Mina planer för resor brukar vara en mixad av allt så som äventyrlig, utmanande, hiking, stadsturer, strand/bad osv. beroende på tid och Plats.

Nu täcker jag ge reseguidens kompisar en chans genom och fråga om någon eller några har tänkt och resa. Kom gärna med förslag :-).

Hur länge? Flexibel, Beroende på de platser man åker till.
När? Från 20 juni 2022.
Hur? Vi kan pratas och planera hur och vilka platser är värda och se. Men en road trip hade vare trevligt, antingen med bil, (Där kan kostnader delas) eller med tåg.
Boende? Helst billigt men säkert, (Där kan kostnader delas).

Nu? En allternativ är att resa till Östra Europa:- Poland, Slovakia, the Czech Republic, Hungary, Moldova, Slovenia, Croatia, Montenegro, Macedonia.
Dessa är inte säkert på än:- (Bulgaria, Belarus Romania, Bosnia, Serbia, Albania)?

Jag har inte varit i dessa favorit länder. Det kanske är för sent nu pga vädret/låg sässong:-
Hawaii, South/East European, East Africa, Latin America, South Asia, Australia, and New Zealand, Norge road trip.

Hör av dig här el via What app +46 76 242 67 82 om är intresserat.
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret