Turkiet
Emelieeen,
12 apr. 2013
Updaterad av Toomy
för 11 år sedan
Hej! Jag och några kompisar ska åka ner till Alanya i slutet av maj vi alla är 18 år och åker innan studenten. Jag skulle vilja ha massa tips och råd om Alanya. Finns det några saker man måste göra när man är där nere? Några båtturer man borde åka på? Bra ställen att äta på? Vilka klubbar ska man ...
Turkiet
Madeleineeen,
23 nov. 2012
Updaterad av Timpanbby
för 11 år sedan
Någon eller några som ska ner då , ska vara i alanya nästan hela månaden och söker fest kompisar! :) jag har varit i alanya 12 ggr och har mycket vänner men inte fel att skaffa fler så kollar nu vilka som ska dit! jag åker med min mamma och min bror och hans tjej kanske ska med så inte så mycket ...
Turkiet
Erik143,
13 aug. 2012
Updaterad av Erik143
för 12 år sedan
Hej!
Jag åker en vecka till Alanya 23:e augusti från Umeå!
Är det fortfarande högsäsong och bra drag där eller är det någon som vet? ... Teesen: Åker ner den 22a. med en vän.. Enligt vänner som är därnere nu är det fortfarande högsäsong och fullt ös.. Håller iaf på Augusti ut... ... Erik143: Okej, ...
Turkiet
Pog,
23 jan. 2015
Updaterad av Informedportal
för 34 veckor sedan
Hej, åker till Alanya i april och undrar om det finns något billigt sätt att resa mellan Antalya flygplats och Alanya. Vet att det är ca 13 mil och har inga problem med om det tar lite tid? ... Informedportal: Stay informed with contents from https://informedportal.com a website where you need to ...
Updaterad av Floridasidan
för 6 år sedan
Hej.
Vi skall åka till Alanya i sommar, vi kommer bo centralt. Är det bäst att använda euro eller turkiska lira? Vi har ofta kört euro då det är smidigt om man får pengar över, samt att ofta priserna står i euro. Men nu när jag funderat lite funderar jag på om man får mer för pengarna med lira. ...
Turkiet
Jobbturkiet2016,
13 mars 2016
Updaterad av Fedez1234
för 6 år sedan
Hej,
Lite funderingar jag har bara.
Jag har blivit erbjuden ett jobb i Turkiet tillsammans med en nära vän och hennes turkiska pojkvän. Det är på ett fint större 4 stjärnigt Fritidsresor hotell.
Vi ska där arbeta med animation/event, inte hålla i värst mycket aktiviteter utan ta hand om ...