Är Finn Air bra?
Hej,
Har bokat flyg med Finn Air för vår resa till Asein.
Är det ett bra flygbolag?
Det enda jag vet är att de har bra kampanjpriser och marknadsför sig som ett bra alternativ om man skall resa till Asien samt att grannarna hemmavid kunde upplysa om att cabinpersonalen är sura och maten dålig.
Har bokat flyg med Finn Air för vår resa till Asein.
Är det ett bra flygbolag?
Det enda jag vet är att de har bra kampanjpriser och marknadsför sig som ett bra alternativ om man skall resa till Asien samt att grannarna hemmavid kunde upplysa om att cabinpersonalen är sura och maten dålig.
Jag har flugit med dom till Bangkok och har inte haft några problem. Helt ok.
Ett bra bolag att flyga med har fyra kompisar som flög med dom i år dom hare bara bra att säga om dom--
man ut går hela tiden från Helsingfors så antingen mellan landet du i Helsingfors eller så åker du ut där från direkt
sen kan du läs vad andra tycker om bolaget via den länk
http://www.airlinequality.com/
man ut går hela tiden från Helsingfors så antingen mellan landet du i Helsingfors eller så åker du ut där från direkt
sen kan du läs vad andra tycker om bolaget via den länk
http://www.airlinequality.com/
Hej.
Vi har åkte med dom från Göteborg till Bangkok.
Tyckte det fanns en stor fördel med dom i jämförelse med KLM, Air France eller andra liknande
bolag som ligger längre söderut i Europa,det var att i och med att man mellanlandar i Helsingfors så har man ju kommit en bit på vägen, så det kändes som resan gick fortare. Tror att det skiljde mellan
1,5-2 timmar.
Att kabinpersonalen kan vara lite grinig kanske man kan ha överseende med. Tänk på att alla människor
kan ha en dålig dag. Dom jobbar ju ganska många timmar i sträck på dom här långa flygresorna.
Sen är säkert inte alla resenärer så väldigt trevliga heller alla gånger.
MVH Macho
Vi har åkte med dom från Göteborg till Bangkok.
Tyckte det fanns en stor fördel med dom i jämförelse med KLM, Air France eller andra liknande
bolag som ligger längre söderut i Europa,det var att i och med att man mellanlandar i Helsingfors så har man ju kommit en bit på vägen, så det kändes som resan gick fortare. Tror att det skiljde mellan
1,5-2 timmar.
Att kabinpersonalen kan vara lite grinig kanske man kan ha överseende med. Tänk på att alla människor
kan ha en dålig dag. Dom jobbar ju ganska många timmar i sträck på dom här långa flygresorna.
Sen är säkert inte alla resenärer så väldigt trevliga heller alla gånger.
MVH Macho
Jo visst är väl Finnair ett ganska bra bolag men jag har också upplevt sur cabin personal men jag flyger ju hellre med Finnair än med t.ex. Aeroflot.
Mvh Eva
Mvh Eva