Är du i Sydostasien eller planerar att åka hit och letar reskompis?🏝👋

22 sep. 2019 07:54 (redigerad)
Visningar: 125
Hej! Jag heter Aron Happe och befinner mig just nu på koh samui i Thailand. Då min höst inte blev riktigt som planerad så bestämde jag mig för 2 veckor sedan att istället sticka till Asien.
Nu har jag varit här i en vecka men bara lyckats hamna på ställen där det inte är några folk alls, eller riktiga partyhostels i storstäder där det bara bor folk som är där för att festa🎉Det är ju kul ett tag men nu känner jag att jag vill börja äventyra lite, upptäcka platser, snorkla, surfa, dyka🏄‍♂️ Jag tog dykarcert på Malaysia för några år sedan så det är något jag gärna tar upp och provar igen!

Så om någon befinner sig i Sydostasien eller planerar att åka hit och också känner att dom vill ha en reskompis att hitta på nya äventyr med så är det bara att skriva ett meddelande här eller på Facebook till Aron Happe. Jag har inga speciella planer på land utan är öppen att åka vartsomhelst, även funderat på Australien / Nya Zeeland också 😁
//Aron
22 sep. 2019 18:37
Låter väldigt intressant 😊 funderar på att resa iväg någonstans ca sex veckor från början av nov! (Har skrivit ett inlägg här tidigare idag om du vill läsa om mig och mina tankar!)
Funderat på Filippinerna och Indonesien som jag har vart i tidigare. Men också vart inne på Nya Zeeland. Svårt! 😂