Cypern
Gamlingarna,
3 aug. 2008
Updaterad av Gamlingarna
för 16 år sedan
Någon som har erfarenhet av att resa till Cypern första veckan i november?
Tittar man på resebolagens klimattabeller så skulle det vara ungefär lika varmt i november på Cypern som på Kanarieöarna...men varmare i vattnet, vilket ju inte är någon nackdel....
Vill gärna komma till värmen då men kan ...
Cypern
Femsurfer,
15 feb. 2009
Updaterad av Sannabus
för 15 år sedan
Jag och maken tänkte semestra på Cypern i år, vi har aldrig varit där tidigre? Nån som har varit där och vill dela med sig av erfarenheter? Vad är bäst resp. sämst med Cypern? ... Joje_66: >Citerat från femsurfer:
>Hahaha låter som om de påverkats av brittisk matkultur :-)
>
>
>>Citerat från ...
Updaterad av Desires
för 8 år sedan
Jag och min pojkvän funderar på att resa utomlands i en vecka i oktober månad. Dock är vi lite osäkra på destinationen. Länder jag funderar på är Grekland (Kreta alt Santorini), södra Italien, Cypern, Portugal (Algarve-kusten alt Madeira) och Spanien (t ex Costa de la luz)
Kan man fortfarande ha ...
Europa
Jossan82,
10 aug. 2012
Updaterad av Annl
för 12 år sedan
Hej,
Jag kan aldrig bestämma mig... o snart finns det inga resor kvar... så blir det när man aldrig kan bestämma sig o hoppas på att resorna ska sjunka ;)
Men jag undrar vilket som ni tycker är barnvänligast? Vad är för resp nackdelar med resp resmål ? Man kan ju läsa mkt. Vi vill åka runt ...
Cypern
Sierra,
10 jan. 2012
Updaterad av Yuphin
för 12 år sedan
Ryanair öppnar en ny bas på Paphos i april med 14 destinationer. De 14 destinationerna är: Crete Chania, Frankfurt Hahn, Kaunas, Kraków, London Stansted, Memmingen Munich, Milano Bergamo, Oslo Rygge, Patras Araxos, Pisa, Rome Ciampino, Stockholm Skavsta, Thessaloniki och Venedig-Treviso.
Resorna ...
Cypern
Marrow,
19 juli 2006
Updaterad av Millamollan
för 15 år sedan
Jo jag har precis börjat kolla på resmål nedåt i EU, Jag vill till något ställe där jag kan slippa allt lung och tråkiga stränder i sverige. Jag vill festa o sola som aldrig förr.
Jag har kollat på Alanya i Turkiet, och Ayia Napa i Cypern, men nu såg jag att pågrund av dessa "massförstörare" så ...