Egypten
Leaw,
26 dec. 2017
Updaterad av Cbradley
för 6 år sedan
Hej,
I april åker jag med min dotter på 9 år på vår första resa själva ihop.
Hotellet består av 17 pooler, nära till strand, all inclusive o.s.v.
- Någon som har bott här?
Läser på nätet och i trådar här en del skräckhistorier hur man som kvinna helst inte ska gå ut själva? Stämmer?
Hur ...
Egypten
Grekfrun,
14 okt. 2010
Updaterad av Tessan37
för 14 år sedan
Planerar att åka till Hurghada, Egypten med min man och våra 3 barn (6, 9 & 10 år). Är inne på att åka i början av juni, det är varmt där då men jag hoppas vi ska tycka om det så att vi inte lider.
Min fråga är vilket av ovanstående hotell är bäst???
Nån kanske varit på båda eller det ena och ...
Egypten
Tessan37,
12 okt. 2010
Updaterad av Joakimn
för 13 år sedan
man blir verkligen snurrig,alla tycker olika,hurgarda ska jag till i nov,men nu ska vi fira min mamma som fyller 60 i april,jag och min syster.båda gillar lite nattliv och shoppa,men vill inte ha för mycket av de försäljarna efter sig heller,ska ha bra strand och all inclusive. ... Mathilda86: ...
Egypten
Tesslundvall,
23 sep. 2015
Updaterad av Canada2000
för 9 år sedan
Hej,
Jag och en tjejkompis ska ev åka till egypten 2 veckor från 8 december. Kan ni rekommendera det? Är det någon som varit i egypten då, och hur var vädret? Vi vill sola och snorkla, ev åka en dag till pyramiderna? Tips och åsikter mottages Tack! :)
Med vänlig hälsningar,
Två nyfikna ...
Egypten
Ceos,
2 feb. 2013
Updaterad av Ceos
för 11 år sedan
Funderar på att resa till Hurghada och ta mitt dykarcertifikat där. Har varken bokat hotell/flyg eller bestämt mig vilket dykarcentrum jag ska vända mig till.
Är det någon här på forumet som har erfarenhet när det gäller dykning i Hurghada? Tips på dykarcentrum och hotell? Vad betalade ni för ...
Egypten
Patrickp,
9 aug. 2015
Updaterad av Patrickp
för 9 år sedan
Vi skall till hurghada mars/april 2016 2 vuxna och 2 barn (4år,5år).Och letar efter nåt bra barnhotell.
Nån som har något bra tips? Vi bodde förra året på blue village aquamarine.
Så nån som vet några andra??