Turkiet
Annical,
20 juni 2011
Updaterad av Jenfan7512
för 11 år sedan
Den 23/8 är det dags för "årets sommarresa" med bästa vännen. En mycket bra tradition som vi skapat. Detta år beger vi oss till Kusadasi i Turkiet och något som slagit mig när jag surfat runt på reseguiden och liknande sidor är att det inte skrivs mycket om denna stad. Hur kommer det sig? Reser ...
Turkiet
Samip,
13 jan. 2013
Updaterad av Satuk
för 11 år sedan
Ska åka till Turkiet Kusadasi i vår (i början av Maj). Vädret, maten, folket.. Stranden..?? Tips välkomnas, tack. ... Celik: Hallå :)
Kul att du ska åka dit :D Ja, du behöver då inte sakna stränder, vattenparker, shoppinggator, barer, goda restauranger eller upplevelser! Det finns en mindre stand ...
Turkiet
Cattho,
27 juni 2009
Updaterad av Cattho
för 15 år sedan
Nu är vi snart på väg till Kusadasi närmare bestämt 16 juli, vi har tidigare varit i Ismir, Cesme och Efesos finns det något i närheten som man absolut inte får missa när man är där.
... Homeros: Artemistemplet i Efesos är ett av världens sju underverk och bör därför ses även om det bara idag ...
Turkiet
Marylyn,
23 juni 2009
Updaterad av Lotta08
för 15 år sedan
Min dotter (24 år) och jag ska till Kusadasi en vecka den 9 juli. Ingen av oss har varit i Turkiet förut och vi tar gärna emot lite tips.
Vi vet att - man ska dricka mycket vatten, "ignorera" turkiska killar, gärna gå på ett Hammam, det är ganska dyrt - men annars???
Hur är det med vegetarisk ...
Turkiet
Smedholt,
27 mars 2014
Updaterad av Nisse2ears
för 10 år sedan
Har haft funderingar på att resa till Aqua Fantasy i Kusadasi med familjen och tanken var att åka med Nazar men pga jobbet, livet och åtaganden så funkar inte deras 7-dagarscharter för oss. Kikade därför på möjligheten att direktboka flyg och hotell istället under de datum som skulle funka och ...
Turkiet
Linkri73,
7 juli 2009
Updaterad av Karinsam
för 15 år sedan
Halloj, jag undrar om det är någon som har något tips på något mysigt hotell i Cesme? Vi ska till Kusadasi men vill åka till Cesme ett par dgr och försöker leta på nätet men hittar mest bara bamse stora hotell och i prisklasser därefter...tacksam för tips :-) ... Karinsam: Hej!
Det finns massa ...