Ao nang januari/februari 2011

Av Sannar
11 okt. 2010 21:06
Visningar: 420
Hej!

Är en 18-årig tjej som i Januari/Februari kommer att göra min praktik i Thailand, Ao nang på en svensk resebyrå!
Kommer vara framme i Ao Nang den 23 Januari och lämna den 21 Februari.
Kommer att jobba ca 8-5 sex dagar i veckan vad jag vet men den tiden och de dagar jag inte jobbar hade jag gärna haft sällskap till att
äta middag, shoppa, festa och vad annat det finns att göra!
Känner att det kommer bli liiiite ensamt att göra allt det där själv, så är det någon i min ålder som ska dit samma tid så hör av dig! :)

/Sanna
Av Kallej
28 dec. 2010 20:36
Hej!

Jag är inte riktigt i din ålder men min mamma säger att jag är världens äldsta 18åring;) så jag skriver iallafall! jag åker till thai den 3jan å blir där till 3feb, jag kommer att avsluta resan i ao nang där jag ska hällsa på en vän från sverige som har hus där! Om du vill ha lite sällskap ställer jag gärna upp! här är min mail om du vill höra av dig! jag kollar den nästan varje dag när jag är där! (Logga in för att se e-postadress) vilket som hoppas jag du får en trevlig resa å praktik MVH Kalle
Av Muzzi10
16 jan. 2011 23:52
Hejj hejj!:) Jag 25år och en vän till mig 24år åker dit den 24:e januari och är där i 3v:) vore alltid kul o träffa nya människor o ha kul med, så vill du veta mer, är intresserad får du gärna adda mig på (Logga in för att se e-postadress)
Hoppas du får det fint därborta annars!;)