Pipsalainen,
15 okt. 2015
Updaterad av Gyttorps
för 5 år sedan
Hej!
Någon som har bokat hotel med Amoma.com?
De har bra priser men kan man lita på allt funkar som det ska? Några erfarenheter??? ... Gyttorps: Har bokat med dom en gång. Efter en månad fick jag ett mejl om att dom hade avbokat min reservation, men fick aldrig mina pengar tillbaka. Svarar ej ...
Hannabergenblad,
18 mars 2016
Updaterad av Floridasidan
för 5 år sedan
Är AMOMA en bra hotellboknings sida? nån som bokat och rest och allt funkat bra? tacksam för snabbt svar!
Hanna
... Floridasidan: Kolla noga så det är samma du får och att priset anges likadant. En del som Hotels anger totalpris inkl allt andra kan ange pris per person, per natt, utan skatt ...
Europa
Mynameis,
15 mars 2018
Updaterad av Floridasidan
för 6 år sedan
Jag vill verkligen varna för att boka via AMOMA!! Jag bokade ett rum på hotell ’Barcelona Universal’ i Barcelona för 3 nätter i juli och betalade HELA summan direkt vilket blev 4573:-. En halvtimme senare visade det sig att jag bokat fel och jag bokade av rummet. Jag tänkte att det ju var synd att ...
Updaterad av Lotta29
för 6 år sedan
Hej!
Vi ska åka till Florida i sommar (juli månad) och vi blir borta i 18 dagar. Vi är två vuxna och två killar på 12 och 14 år. Jag har gjort en del research men som så många andra skulle jag gärna ta lite input på vår resplan samt lite tips på hotell i Miami beach och i Orlando. Vi flyger ToR ...
Updaterad av Vigren
för 7 år sedan
Hej.
någon som har erfarenhet att boka med dessa?De hade bästa pris ,osäker om vågar boka med dom.
Tack!!
Updaterad av Ericaso
för 10 år sedan
Såg att hotellrum i Barcelona var billigast på amoma.com. Provade boka lite olika och samma sak inträffade varje gång. Kom upp en ruta med texten tyvärr har detta rum redan blivit bokat. Sen uppmaning att ta ett annat rum som givetvis var dyrare. Någon annan som reflekterat över detta? Känns ju ...