Martinique
Amanda93,
14 sep. 2016
Updaterad av Birgere
för 8 år sedan
Hej! Vi ska åka 3 stycken (mamma med två vuxna döttrar) till Martinique i januari och undrar om någon har tips och råd ang ALLT?
Vart ska man bo, vart är de finaste ställena, finns det något man bör tänka på?
Tusen tack på förhand! :)
MVH Amanda ... Birgere: 2 vuxna döttrar o Zika är kanske ...
Australien
Younso,
13 jan. 2025
Updaterad av Younso
för 1 timme sedan
Skall vara i Australien i närmare 4 veckor och äter medicin för diabetes (2 eller möjligtvis 5 tabletter per dag beroende vad jag behöver men ingen insulin spruta). Är det någon som vet om man bör ha med sig ett läkarintyg för tabletterna? Det rör sig om 50-130 tabletter...
Italien
Klara_maria,
14 jan. 2025
Updaterad av Klara_maria
för 21 timmar sedan
Hej,
Till våren planerar jag och min man att tillsammans med vår dotter på 1,5 år att åka en vecka till Italien. Det blir vår första resa till Italien men annars är vi ganska resvana - även om det är hyfsat nytt att resa med barn.
Några av dagarna ska spenderas i Cinque Terre men vi är sugna ...
Updaterad av Sally_
för 1 dag sedan
Hej,
Någon här inne som har hyrt semesterboende från https://iakhomeconsulten.se/ eller har erfarenhet från dem? Antingen här i Sverige, i Europa eller i Usa?
Mvh Sally
Europa
Arne08,
12 jan. 2025
Updaterad av Mirreli
för 2 dagar sedan
Hej!
Behöver lite tips ...
Min son och hans kompisar (4st) ska åka på sin första sommarsemester till sommaren. De är mellan 18-19 år. De vill ha bra strand, hyfsat nattliv/fest, men även något att göra dagtid. Lite äventyr eller upplevelse. Så inte värsta fest stället, men dock fest:). Tror ni ...
Afrika
Xtisse_78x,
26 okt. 2024
Updaterad av Hawaii
för 2 dagar sedan
Hej,
Vill veta hur det är att ta sig runt Madagaskar med antingen hyrbil lr bussar. Hur får man reda på i förväg över hur d går? Är de pålitliga? Trygga? Hur betalar man? Är det ett säkert land att resa i? Hur är det att köra där?