Turkiet
Linzan,
30 aug. 2011
Updaterad av Desires
för 13 år sedan
Vi är 2 tjejer (40-50) som planerar åka till sol & värme under 1a hälften av oktober, ingen av oss har varit i varken Kroatien eller Turkiet så de länderna står på vår önskelista...Är det mer solsäkert i ngt av länderna vid den tidpunkten?
Vi är främst ute efter massor av god mat, härliga ...
Updaterad av Lillaannaj
för 9 år sedan
Hej!
Jag o min väninna var förra året till Cala Major , hotell, Costa Palma, Mallorca. Bra hotell, vid havet, men å vad vi saknade en strandpromenad att vandra på.
Jag går med kryckor, så bergsvandringar är ingen hit för mig, men nu tänkte jag ta er till hjälp, och höra med er om tips på länder, ...
Turkiet
Mackantrettio,
31 jan. 2013
Updaterad av Flemsan
för 11 år sedan
Vi har två barn (5 & 1 år) och är sugna på att åka till Turkiet. Vi har tänkt oss ett familjevänligt all inclusive-hotell med bra mat. Nån som har några tips? ... Nisse2ears: Pelle77 här på RG var på ett riktigt bra i somras, det kanske är dyrare än ni tänkt er men kolla med honom! :) ... Skuttelin: ...
Egypten
Famlofquist,
12 juni 2011
Updaterad av Andersochmaggan
för 13 år sedan
Hej, Vi är en familj som tänker åka ner i juli/aug för att sola, bada & dyka ett par dagar.
Jag blir så kluven när det gäller boendet.
Har hört att man måste ha All inclusive i Egypten, samtidigt som jag hört av eb som bott i egypten att Sharm el Sheik är en sån mysig by med många fina och bra ...
Updaterad av Laplander
för 13 år sedan
Hej!
Jag och min sambo ska resa tillsammans med våra barn på 8 och 12 år.
VART reser man i oktober/november? Maximalt två veckor.
Vill helst inte åka till något ställe där det är enbart turister. Men, finns det inga andra vettiga tips så funkar ju det också.
All inclusive eller inte ...
Snirrevirre,
24 jan. 2011
Updaterad av Brigitta
för 13 år sedan
Jag och min kille planerar en vecka semester i slutet av maj.
Vi önskar en all in clusive resa för runt 6-7000 kr men har jätte svårt att hitta nått guldkorn själva.
Finns det några välresa hjältar där ute som är villilga att ge lite tips som motsvarar våra krav. ::
Hotell nära/på stranden ...