All inclusive

5 sep. 2010 15:28
Visningar: 404
Jag min sambo och vår son på 3 år ska åka någonstanns mellan november och februari. Vi vet inte var, men det ska helst vara all inclusive. Någon som har förslag?
5 sep. 2010 20:55
Nu vet jag inte vilka orter som har all inclusive på Gran Canaria, men min favorit är Puerto Rico.
Främst med tanke på att ni reser med litet barn. Orten har allt för alla i lagom skala och vill det sig illa så någon skadar sig blir sjuk finns skandinavisktalande vårdpersonal.
Vädret är bra, maten ätlig, personalen van vid turister, uthärdlig flygresa. Oslagbart helt enkelt!
6 sep. 2010 15:26
Hur lång flygresa är ni beredda på?
Jag kan rekommendera Guadeloupe i Västindien men det tar 10h från Arlanda (direkt) vilket kanske är för mycket för er son?
12 sep. 2010 14:01
Ja, ju kortare restid destå bättre, men ska man resa på vintern så får man ju räkna med att det blir lite flygtid. Hur sonen kommer att ta det vet jag inte... Vi reste när han var 1 år, då gick det bra öfr han sov nästa hela resan.
Av Staul
16 sep. 2010 14:03
Åk gärna till Goa. Trevliga människor, god mat, enkelt. Det finns även all inclusive där men det är så billigt att äta så det lönar sig inte. Vi har varit i Indien 2 ggr sista gången i Candolim ett tevligt ställe om man kan tänka sig att möte en ko på gatan.