Spanien
Hypnosa,
4 apr. 2009
Updaterad av Mittifemtio
för 15 år sedan
hejsan
vi vill ta en weekend till Alicante slutet av April.
Är det att rekommendera med tanke på vädret och hur mycket som är öppen för säsong etc?
Mottar gärna tips på hotell, vad vi kan göra, restauranger etc.
mvh
Åsa ... Mittifemtio: Var där i januari, alldeles lagom väder och ...
Spanien
Linni,
17 mars 2008
Updaterad av Reseglad
för 16 år sedan
Hej!
Min mor o far ska flyga ner till Alicante på semester mellan 15-19 april. De har inte bokat boende än men tar mer än gärna emot tips på detta genom mig.
Ni som varit där, bilat ner, skicka gärna tips på boende och vad man kan göra där så blir de jätteglada för allt de kan få!
Mvh// ...
Spanien
Sofieja,
29 mars 2016
Updaterad av Sofieja
för 8 år sedan
Hej
Vi är några stycken som åker till Alicante-La Marina i maj. Det är första besöket i Alicante för oss alla.
Vi är 7 personer, mellan 45-50 år.
Vad har ni för tips till oss, vad får vi inte missa? Har ni tips på några bra restauranger, shopping, bad, sevärdheter etc ? :-) ... Sofieja: Tackar ...
Spanien
Hbg77,
9 aug. 2014
Updaterad av Floridasidan
för 10 år sedan
Åker till Torrevieja om några veckor och hade tänkt hyra bil i 10 dagar. Hämtas och lämnas på Alicantes flygplats. Förutom att boka direkt via biluthyrningsfirmorna så finns det en uppsjö av förmedlare (t.ex. ryanair, vueling, easycar, rentalcars etc och även reseguiden) som söker bland de olika ...
Spanien
Alundin,
8 juli 2014
Updaterad av Alundin
för 10 år sedan
Jag och min pojkvän åker till Alicante i en vecka den 14e juli. Vi ska bo i Catral och vill hyra en bil hela veckan. Tyvärr har vi hört väldigt mycket dåligt om de flesta hyrbilsfirmorna på flygplatsen (Avis, Hertz) och har dessutom inget kreditkort vilka många bolag kräver. Letar nu efter ett ...
Spanien
Charlottee,
23 nov. 2012
Updaterad av Snigelfart69
för 10 år sedan
Vi hyrde i tre dagar. Med vagnskada etc. av Budget, debiterat av Avis.
Sedan hade man dragit från vårt konto 333 Euro som nu visar sig vara för två nya Pirellidäck, arbete och skatter. Bilen hade nu gått 3000 mil och det tyckte väl att det var dags att byta däcken....Vi lämnade en hel och ok bil ...