Italien
Isabellaaa,
9 apr. 2013
Updaterad av Babbo
för 11 år sedan
Vi planerar att boka en charterresa till Italien i sommar. Vi är ute efter sol, bad och en mysig semester. Italien har vi aldrig provat och tänkte därför åka dit.
Vi är främst inriktade på att åka till Sardinien (Alghero) men kan även tänka oss att åka till Kalabrien. Någon som har varit på ...
Spanien
Tempore,
3 juni 2008
Updaterad av Floridasidan
för 11 år sedan
Hej,
Vi funderar på att boka en resa till Alcúdia i slutet av augusti och har några frågor.
Vädret är (brukar) vara bra även i slutet av augusti?
Vi var på Lanzarote nu i Mars, är det samma prisnivå på Mallorca? Menar, det är ju spanskt :)
Hur är Alcúdia som stad? Dem hotellen vi kikat ...
Spanien
Tessan37,
9 mars 2012
Updaterad av Pm11
för 12 år sedan
någon som har varit i allcudia i början av maj,är sugen på att åka dit,men undrar hur varmt det är och kan man bada i havet? ... Karinamalik: Jag har varit på Mallorca flera gånger i början av maj. Det har varit olika väder från år till år. Var där förra året i maj, då hade vi sol och skönt en hel ...
Spanien
Lottab,
28 mars 2011
Updaterad av Lottab
för 13 år sedan
Hej.
Jag undrar hur man tar sig till Alcudia, från flygplatsen i Palma, på bästa sätt. Vi landar en lörd 19.30 och ska vidare till Alcudia. Hittar ingen information om resvägar, bussar eller andra färdmedel/vägar.
Tacksam för hjälp. ... Mo1: Hejsan!
Vi var där för ett par år sedan och då ...
Updaterad av Hvarski_med
för 13 år sedan
Hej, är det ngn som har ett bra tips på boende på Sardinien, Alghero?Vi är en barnfamilj med två vuxna och två barn 12 och 15 år. ... Rudenfors: Hejsan !
Vi åkte m Fritidsresor i somras och var 2 veckor på ett lägenhetskomplex som heter Picalé. Det tyckte vi var bra boende... vi är en familj m 2 ...
Italien
Mrslind,
23 feb. 2009
Updaterad av Yuzu
för 15 år sedan
Vi funderar på att åka dit 27 maj till 3 juni, vad är de för väder då? Vi är en sor familj på 4 barn och 2 vuxna, nån som har ett bra hotell eller nått vi kan bo i.
Hur dyrt är de att äta ute?? är de billigt att handla mat i affären.
Ge mig alla råd och tips, kula saker att göra,, ja allt ni ...