Akut reskompis NU

Av Hanna91
13 aug. 2011 08:45
Visningar: 402
Tjaba tjena!

Okej, nu är det såhär att jag ska resa till Australien i mitten/slutet av september i höst (alltså om lite mer än en månad) och vara borta i typ 2½ månad (hemma vid lucia ungefär) och jag EFTERLYSER EN RESKOMPIS som bara kan slänga sig iväg på värsta äventyret!

Har redan skaffat mitt visum (working holiday) och tänker åka på eget bevåg och inte genom någon organisation! vad göra i australien? jo, jag tänkte börja i cairns och sen jobba mig neråt, men jag är helt öppen för förslag, har nämligen inte bokat några flygbiljetter än... men snart är det dags så är du intresserad får vi skynda på lite :)

väl där tänkte jag jobba med fruitpicking (www.fruitpicking.org) där det finns plats och sen bada, sola, upptäcka & äventyra, snorkla och helt enkelt göra australien. jag är inte den festande typen, men såklart blir det lite utgång också :p

så låter det här det minsta intressant så hör av dig till mig asap så kan vi speeddejta lite och se om vi kan ordna en fantastisk upplevelse :D

hör av dig (eller er, är ni fler så är det helt ok, men för många åsikter kan lätt trassla samman!)
ha det fint
Hanna (20 år)
Av Laura90
24 aug. 2011 20:39
Hej hopp!

Jag ska dra till Australien runt den tjugonde sep tror jag. Har inte bokat biljetten än bara. Men håller på att kolla upp och gämföra priser. Hade tänkt dra själv först, med tanken att man alltid träffar på trevliga människor. Jag har sagt att jag ska vara borta minst fyra månader och har sökt visum för tolv. Skulle tycka det var roligt att resa runt endel. Typ backpacking. Har planer på att landa i Sydney först hos ett äldre par jag känner. Fixa bankuppgifter för att senare under vistelsen kunna jobba lite och se staden såklart. Tänker att det är lite varmare uppåt landet under oktober månad. Sträckan mellan Sydney och Cains kanske inte är helt fel. Är öppen för förslag. Hör av dig om du är intresserad och det fortfarande är aktuellt.

Hej svejs
Laura
Av Hanna91
25 aug. 2011 09:17
hej hej! helt klart är jag fortfarande intresserad! hör av dig på: (Logga in för att se e-postadress) så snackar vi mer :)
19 nov. 2011 22:56
Hejsan!

Såg att det var väldigt länge sedan ni skrev men mycket kan hända så har ni redan rest iväg eller? :)

// Michelle