Åker till Thailand runt 25 november
Kommer åka runt den 25 november till Bangkok och sen vidare i Thailand och Asien. Vill besöka Laos, Kambodja, Vietnam, Malaysia funkar också samt Bali, är inte låst till nått.
Är helt öppen för förslag och kommer inte planera sönder resan, letar roligt sällskap som gillar festnätter men också lugna dagar med sol/bad, upptäcksfärder och roliga äventyr!
Skriv här eller lägg till mig på Facebook så kan vi prata mer där! Jesper Jacks
Är helt öppen för förslag och kommer inte planera sönder resan, letar roligt sällskap som gillar festnätter men också lugna dagar med sol/bad, upptäcksfärder och roliga äventyr!
Skriv här eller lägg till mig på Facebook så kan vi prata mer där! Jesper Jacks
Hej! :) den 3:e december så åker jag till Thailand. Min plan är samma som din och det skulle vara kul att börja snacka :)
Tjena.
Det låter nästan exakt som vad jag tänkt göra. Jag har en enkelbiljett ner till Bangkok 3/12, sedan är allt ett oskrivet blad. Åker själv och tänkte se vad man får för tips och hittar för kul folk på vägen. Jag är sugen på Laos, Vietnam och eventuell Hong Kong men får helt enkelt se var jag hamnar.
Hör av dig om du vill hålla kontakt och ev synka upp nånstans på vägen!
Det låter nästan exakt som vad jag tänkt göra. Jag har en enkelbiljett ner till Bangkok 3/12, sedan är allt ett oskrivet blad. Åker själv och tänkte se vad man får för tips och hittar för kul folk på vägen. Jag är sugen på Laos, Vietnam och eventuell Hong Kong men får helt enkelt se var jag hamnar.
Hör av dig om du vill hålla kontakt och ev synka upp nånstans på vägen!
Vilken tid går ditt flyg till Bangkok och vilka åker du med? Vi flyger samma datum till samma ställe! :)
Citerat från Carolineengberg:
Vilken tid går ditt flyg till Bangkok och vilka åker du med? Vi flyger samma datum till samma ställe! :)
Norwegian 11:40, samma?
Citerat från Magnus_reser:
Nej tyvärr mitt flyg går 06.30, mellanlandar 2 gånger
Citerat från Carolineengberg:
Norwegian 11:40, samma?Vilken tid går ditt flyg till Bangkok och vilka åker du med? Vi flyger samma datum till samma ställe! :)
Åker den 26 nov kl 11.40!!
Jag är i bangkok tillomed 1 december,mdrar till koh panghan då inför full moon party den 6 december!
Adda mig på facebook jesper jacks, drar till koh samui imorn, möter gärna nån några och umgås/reser med :)
maila på (Logga in för att se e-postadress) funkar också, nattshopping nu!!#