Åka ut till öarna från krabi med 18 månaders??
hej,undrar om någon har erfarenhet av att bo i krabi
och göra dagsutflykter med en liten,finns det bra med
restauranger,alternativ att kunna vara i svalka,inte bara
bad och sol hela dagarna.hur lång tid tar det att ta sig
med båt ut till de populäraste öarna.vi ska bo i krabi 4 nätter.
och göra dagsutflykter med en liten,finns det bra med
restauranger,alternativ att kunna vara i svalka,inte bara
bad och sol hela dagarna.hur lång tid tar det att ta sig
med båt ut till de populäraste öarna.vi ska bo i krabi 4 nätter.
Hej Tessan!
Jag och min familj(fru och två flickor 9 & 12 år) var i Ao Nang under två veckor i mars. Vi åkte på ett antal heldagsutflykter med longtail och utgick då ifrån Ao Nang som inte ligger långt från Krabi. Det finns ett antal underbara öar inom 15-25 min. Vi var på Railay Beach, Phra Nang, Koh Poda, Tub Island och Chicken Island. De öar som har restauranger och erbjuder svalka är Railay och Koh Poda.
/wiggo
Jag och min familj(fru och två flickor 9 & 12 år) var i Ao Nang under två veckor i mars. Vi åkte på ett antal heldagsutflykter med longtail och utgick då ifrån Ao Nang som inte ligger långt från Krabi. Det finns ett antal underbara öar inom 15-25 min. Vi var på Railay Beach, Phra Nang, Koh Poda, Tub Island och Chicken Island. De öar som har restauranger och erbjuder svalka är Railay och Koh Poda.
/wiggo
Vist kan du göra en dagsutflykt ex Railay Beach tar ca 10 minuter på öppen sjö i båt men tycker inte du ska åka längre en ut dit med den dit barn tänk på att solen blir mycket mer skärpare på sjön men vill du en då så fins
Ön Koh Poda ligger bra ett par kilometer från Railay Beach sen när det gäller restauranger, fins det många rätt bra.
Du kan ju titta på tråden här under va du mer skulle kunna hitta på i stället
http://www.krabiguiden.se/attractions/