Aka till USA fran ett annat land! Av Kalenius 17 feb. 2010 17:46 Visningar: 141 Anmäl Det har ar saker en jatte dum fraga ..... Jag ska aka fran Turkiet till USA. (det ar ingen mellanlandning) Gar det bra? Av Bibby 17 feb. 2010 18:50 Anmäl Går säkert, kolla med Turkish Airline och de amerikanska bolagen. Varför får det inte vara en mellanlandning? Av Hawaii 17 feb. 2010 19:20 Anmäl Kvittar vilket land du kommer från. Gäller din fråga inresa/passkontroll i USA eller något annat? Jag utgår från att du är svensk medborgare? Av Kalenius 5 mars 2010 00:58 Anmäl Ja jag ar svensk med. Men jag bor i turkiet. Ansökte via visa wiver(?) och da fick man fylla i vilket land man flyger ifran ..sa jag antar att det inte ska vara nagra problem da :)
Av Bibby 17 feb. 2010 18:50 Anmäl Går säkert, kolla med Turkish Airline och de amerikanska bolagen. Varför får det inte vara en mellanlandning?
Av Hawaii 17 feb. 2010 19:20 Anmäl Kvittar vilket land du kommer från. Gäller din fråga inresa/passkontroll i USA eller något annat? Jag utgår från att du är svensk medborgare?
Av Kalenius 5 mars 2010 00:58 Anmäl Ja jag ar svensk med. Men jag bor i turkiet. Ansökte via visa wiver(?) och da fick man fylla i vilket land man flyger ifran ..sa jag antar att det inte ska vara nagra problem da :)