Åka runt i USA

23 apr. 2007 13:52
Visningar: 878
Hejsan på er! Jag heter Emelie och bor i Småland i ett litet ställe som heter Alvesta. Några kanske känner igen det om ni har åkt tåg någon gång så brukar man ofta byta tåg där. i alla fall jag är jättesugen på att åka till USA. Har aldrig varit där skulle vara jättekul att komma dit och dela en stor upplevelse. Om det är någon som har samma dröm som jag, så prata gärna med mig=)
20 maj 2007 01:05
Hej!
Jag planerar en resa till USA i augusti/september, och det skulle vara roligt att ha någon att åka med. Har skickat dig ett PM med mer info.

/Niklas
Av _natta
9 juni 2007 19:22
Hej!!
Jag är också jätte sugen på att dra en biltrip i USA,i en månad..
När tänkte du dra iväg?
Av Lina_k
23 mars 2008 15:32
Hallå!
Jag är också grymt sugen på USA, Framförallt L.A och San Francisco, och efter kusten, men även NY. Jag gillar shopping, sport, äventyr och att testa på nya grejer. Jag har sparat en del pengar och sparar fortfarande till just en USA-resa men jag har ingen att resa med. Skulle ju som sagt vara grymt skoj att resa runt lite där och se och uppleva en himla massa grejer. Vart vill du åka i USA?

//Lina
26 mars 2008 00:50
Är nu i USA till den 30 april men funderar på att stanna här längre, tre månader till alltså. För nannyjobb i maj och lite i juni, sen är jag ledig. Skulle vara skitkul med sällskap och åka runt i olika stater. Vad gillar du för saker? Shopping, äventyr, osv..? Hur länge? När tänkte du åka till USA? Osv osv.. :)