Åka iväg 1 v i slutet av maj/början av juni?

Av Lhk89
4 maj 2014 15:27
Visningar: 271
Hej!

Jag är sugen på att åka iväg någon vecka i slutet av maj/början av juni.
Kanske sista minuten? Det jag vill få ut av resan är sol, bad, äventyr och god mat.

Hör av er om ni har liknande tankar så kan vi planera tillsammans :)
Av Katta87
12 maj 2014 19:44
Det låter super kul!
Jag har dock inte fått mitt sommarschema ännu så vet inte när jag är ledig. Vart hade du tänkt dig att åka och hur länge?

Kramar Katta
Av Peppe36
13 maj 2014 12:22
jag har en biljett över till mallorca 3e juni så den kan du få..
Av Lhk89
19 maj 2014 09:55
Jag tänkte åka nångång mellan den 28/-1/6 och vara borta 1 vecka.
Förslagsvis Grekland eller Spanien, men kan tänka mig annat också så länge det är varmt :)
19 maj 2014 10:05
Jag har också tänkt åka iväg i slutet av maj. Jag är ledig f.o.m 25 maj och har tänkt va borta 2 veckor. Jag har haft Italien som mål men jag har ingenting emot varken Spanien eller Grekland. Speciellt Spanien låter kul :)
Av Lhk89
21 maj 2014 11:11
Vad roligt!

Jag tänkte nog ta en sista minuten och sen utgå därifrån. Just nu verkar det vara väldigt bra priser.
21 maj 2014 14:57
Hej!
Jag är sugen på portugal men kommer inte komma i väg förrens den 5e juni en vecka. (Hittade bra, billiga biljetter sista minuten). kan även tänka mig grekland

Jag är ute efter exakt samma sak som du!

Ska vi köra? Är så trött på mina vänner som planerar och planerar men aldrig kommer i väg någonstans! BLÄ på dem haha
Av Lhk89
21 maj 2014 17:08
Hej Jenny!

Det känns som vi har liknande planer och jag tror att vi skulle trivas ihop. Även Portugal känns lockande för mig och såg att det fanns bra priser på Solresor den 31/5.

Tyvärr måste jag vara hemma i sverige igen den 8/6...så tror inte våra scheman riktigt går ihop den här gången. Jag hoppas du åker ändå och får en underbar resa! (Eller på något sätt kan åka tidigare, kan boka biljett redan imorgon ifall det är så ;))

//Linda
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Emmaf92
28 maj 2014 07:15
Hej!
Är intresserad av att åka iväg på en sista minuten resa nu i dagarna. Har du gjort upp några planer än ?:)
Av Lhk89
28 maj 2014 10:12
Hej Emma!

Jag och "Joana90" har bestämt oss för att åka. Det blir nån gång mellan fredag-söndag, beroende på vad som finns kvar. Destination är vi fortfarande öppna med, men Zakynthos, Kos, Menorca samt Rhodos har varit på tal. Du kan väll lägga till mig på Facebook(Linda Kytölä) om du vill prata mer, ju fler desto roligare :)
Av Essi_90
29 maj 2014 10:03
resekompisar? festa? elle spela volyboll på stranden?

vi 2 killar som 25 år gamla åker till Magaluf-Palma den 5:juni, vi har bokat bara flyg biljett men ingen boende,

Det skulle vore kul om man ska vara flera pers o festa, sola, bada, tillsamman, skicka ett meddelande om nån vill hänga med oss då får vi hitta en större boende,

öppet förslag
Av Lhk89
30 maj 2014 22:35
Imorgon åker vi till Mykonos 1 v och sen blir det även att besöka Naxos och Ios. Någon som också är på väg dit eller befinner sig där just nu?