Åk med mig till London i höst!

Av Boniver
27 aug. 2012 02:07
Visningar: 348
Hej! Jag söker en buddy att åka med till England, London nu i höst! Har bestämt mig för att åka dit och jobba, ha kul och leva livet. Det skulle vara extremt roligt att åka med någon och även bra att ha en roomie då det är svårt att hitta boende och även dyrt att bo i!

Någon som känner sig intresserad? Hör av er till mig så hörs vi vidare, eller kommentera här såklart! Jag är en väldigt öppen person och även pratglad, så hör av dig som känner sig intresserad :))
30 aug. 2012 13:14
Hej!
Jag är intresserad av att åka dit med dig! Jag och en vän ska dit redan nästa vecka, men känner att vi vill ha någon/några till att dela lägenhet med eftersom det är som du säger ganska dyrt att bo i London. Låter det intressant kan vi höras av på mejl och prata mer :)

Kram Felicia ( (Logga in för att se e-postadress) )
3 sep. 2012 23:21
Hej!
Jag är också sjukt taggad på att dra till london i höst/vinter! Precis som du är min plan att jobba och bara köra ashårt någon annanstans än i tråkiga sverige.
Det skulle vara jättekul om du hörde av dig så att vi kan prata mer! :)

(Logga in för att se e-postadress)
Av Tovew
4 sep. 2012 16:24
JAG är verkligen intresserad! Hör av dig så pratar vi mer! :) (Logga in för att se e-postadress)
11 sep. 2012 14:13
Jag är verkligen interesserad! Kom hem
efter att ha bott i usa ett år för 6 mån sen men känner nu att det är dags att ge sig av igen. Men vill gärna några att åka med. Hör av er! :)

(Logga in för att se e-postadress)
Av Kiinii
18 sep. 2012 14:55
Hej! Jag åker till London den 23:e september för att jobba och leva livet ett halv år i England! Om det är fler som åker nu ganska snart så skulle det vara roligt om vi kunde slå ihop oss om boende oså!
Hör av er om det känns intressant! :)
/ Sanna