Sri Lanka
Fiaff73,
25 aug. 2017
Updaterad av Fiaff73
för 7 år sedan
Ngn som flugit med air India med byte i Delhi?? Vi kommer resa till Sri Lanka i mars hela månaden och de har bra pris: 9900:- för 2, avvaktar annars kampanjpriser hos bästa Qatar:-)
Tack på förhand!! ... Bibby: >Citerat från Fiaff73:
>Tack vi är väldigt kräsna.. Fräscht? Bra luft? Maten? Finns ...
Indien
Tazzo,
26 mars 2019
Updaterad av Evoline
för 5 år sedan
Hej alla beresta!
Har fått lite huvudbry.. Vi ska flyga med Air India till Sri Lanka (bokning via ombud) och jag har en fråga om incheckning.
På Air India står att man kan checka in online 48h i förväg. Gott. Men när jag kommer dit så finns en länk - Departure from Stockholm? Och när man ...
Updaterad av Birgere
för 7 år sedan
Npgon som vet hur Air India är som flygbolag? Är de nya utanför Indien? De pressar priserna nu på sin nya direktflight Arlanda-Delhi och vill man t.ex. till Bangkok har de bra priser om man byter flyg i Delhi. ... Birgere: Utmärkt bolag att flyga med när jag flög med dom senast även i economy.
...
Thailand
Anna1966,
4 aug. 2011
Updaterad av Mmea
för 13 år sedan
Är på gång att boka vinterns solresa och den här gången tänker jag välja Thailand. Har på olika håll läst både ris och ros om ovanstående bolag och nu skulle jag vilja veta vilket ni som har åkt med dessa tycker att jag borde välja. Vet att det är budgetbolag, men jag vill flyga ner billigt med ...
Updaterad av Sua1
för 16 år sedan
Vi ska åka med air china till Peking nu i december, undrar nu om det är någon som åkt med dom och hur det var. Bra plan? Bra mat? Benutrymme? Aktiviteter, som tex. skärm på stolryggarna med filmer och diverse spel? / Suasanne ... Sua1: Travellover
När vi flög med Air India och swissair så hade ...
Mauritius
2024,
13 feb. 2023
Updaterad av 2024
för 1 år sedan
Hej.
Någon som har koll på om man får ha med typ kex, chips o dyl på planet och/eller i inlämnat bagage? ... 2024: >Citerat från Worldofmarie:
>>Citerat från 2024:
>>
>Ja, absolut. Varför skulle man inte få det? I synnerhet i väskan, det är ju inte farligt gods.
Läste någonstans att man ...