Förenade Arabemiraten
Rebeccakarlsson,
21 okt. 2021
Updaterad av Annaannaanna
för 2 år sedan
Hej!
Jag är en tjej på 28 år och älskar att resa!
Jag har alltid velat åka till Dubai, bo fint, njuta av maten, värmen och åka runt i öknen.
Min plan är att åka dit en vecka i februari, jag kan från och med lördagen v.4 och fram till vecka 10 ungefär, så om det finns någon mer som vill åka ...
Förenade Arabemiraten
Sanity,
19 jan. 2020
Updaterad av Bamsebear
för 4 år sedan
Hej alla glada här på reseguiden,
Nu är det så att jag behöver en dos av solen och tänker att Dubai vore ett bra resmål, ej för lång flygtid, ej så dyrt som alla tror och söker solväder, kan det bli bättre?! =D
Jag tänker åka en vecka den 3e till 10 feb fr Sthlm. Jag gillar att sola, bada, gå ...
Förenade Arabemiraten
Annaannaanna,
10 jan. 2020
Updaterad av Annaannaanna
för 4 år sedan
Hej,
Jag beh en vecka sol och bad känner jag efter en grå mörk höst och vinter. En sista min t dubai i början av feb kan man komma över relativt billigt. Skulle dock vara trevligt m ngn som känner samma som jag och vill åka iväg till värmen. Sola, bada, äta gott, gå ut och forska vad nattlivet har ...
Förenade Arabemiraten
Rosa1,
6 nov. 2019
Updaterad av Rosa1
för 4 år sedan
Hej,
Funderar starkt på att ta mitt pick och pack och lämna Sverige för Dubai under vintern. Tänker mig någon månad iaf!
Gillar allt ifrån att bara hänga, ta det lugnt på stranden, festa- Ja lite av allt!
Går du i samma tankar så skriv, skriv skriv :)
Förenade Arabemiraten
Peteralbertsson,
1 sep. 2019
Updaterad av Peteralbertsson
för 5 år sedan
Någon som åker till Dubai i september o vill hitta på något roligt där?
Förenade Arabemiraten
Magdalenasofia,
17 sep. 2018
Updaterad av Mading
för 6 år sedan
Hej! Någon som vill åka till Dubai i Oktober? :D jag tänkte 2 veckor men är såklart anpassningsbar. Anledningen till att jag vill åka dit är för att utforska staden och även verkligen kolla runt, funderar nämligen på att flytta dit och stanna ett tag :) Hör av dig så kan vi höras på Insta eller ...