Aruba
Badveronica,
26 jan. 2012
Updaterad av Ulka
för 12 år sedan
Vi planerar att kanske åka till ABC öarna och kanske även Venezuela i juni i sommar, planerar att vara borta en månad. Har några funderingar...
1. Prisläge? Vad kostar ett dubbelrum för två personer? Finns det bara lyx eller även enklare boende...? Vad kostar det att gå ut och äta?
2. Är det ...
Updaterad av Kjerrman
för 14 år sedan
Hej
Jag planerar ev en bröllopsresa till karibien nästa sommar. Vill gärna veta mer om ABC öarna och hur är vädret där i Juli? Har läst någonstans att det är regnperiod under sommarmånaderna?
Är Aruba en för "tråkig" ö för någon som lätt blir rastlös av att bara bada och sola?
Tack för ...
Sydamerika
Perh,
30 jan. 2007
Updaterad av Perh
för 16 år sedan
Hej,
Så äntligen har man bestämt sig för västindien. Men då upptäcker man hur mycket det är att välja på. ABC verkar väldigt bra långt bort från orkanbälten. Vi tänker åka i nov-dec 2007 och undrar nu vilken av öarna som är bäst. Våra kids som är 11 och 14 älskar bada och snorkla. Det gör vi ...
Updaterad av Kuben
för 17 år sedan
Hej alla ressugna,
Jag och min pojkvän planerar att åka på en vintersemester i två veckor. Då vi har varit mycket i Florida och även varit på Cayman Islands, Mexico och Jamaica, så är det Västindien som vi vill åka till. Vi vill sola och bada, men samtidigt ha något att göra, som utflykter och ...
Trinidad och Tobago
Smhk,
10 sep. 2013
Updaterad av Pelle77
för 11 år sedan
Hej!
Jag och min sambo håller på att planera inför vår resa till Karibien nästa sommar (juli 2014).
Vi ska vara borta i två veckor och har tänkt att vi ska kombinera två öar, med en vecka på varje ö.
Däremot har vi aldrig varit i Karibien förut och vet inte riktigt vilka två öar som vi ska ...
Guadeloupe
Nilswahlstedt,
8 nov. 2016
Updaterad av M4sta86
för 5 år sedan
Hej!
Jag och min kompis åker snart iväg och ska öluffa i Karibien, som rubriken säger så kommer vi att börja på Guadeloupe och avsluta på Grenada.
Vi har tänkt att ta oss till Grenada via st.luica och st.vincent & grenadinerna.
Guadeloupe och st.vincent har vi bokat boende på så där ...