Spanien
Isaru,
2 apr. 2014
Updaterad av Isaru
för 10 år sedan
Hej!
Jag och en kompis har nu beslutat oss för att åka till (helst södra) Spanien och jobba i sommar. Vi har fått eventuellt jobb i Marbella men då detta enbart är provisionsbaserat vill vi se oss efter lite till!
Är det någon som vet några jobb i södra Spanien? Eller som åtminstone vet hur ...
Europa
Lillyh,
25 mars 2013
Updaterad av Canada2000
för 11 år sedan
Hejsan! Jo, jag undrade vad man ska tänka på och vad man bör göra om man vill sommarjobba utomlands. Inom EU, kanske i Grekland eller Storbrittanien då. Behöver man några förkunskaper och sådant? ... Canada2000: Här kanske finns lite fakta: http://europa.eu/youth/working/working_holidays/ ...
Frankrike
Evelinajohnsson,
19 mars 2017
Updaterad av Evelinajohnsson
för 7 år sedan
Hejsan!
Vi är två tjejer som hade tänkt att resa till Frankrike under sommaren 2017 och just nu försöker vi desperat leta efter ett sommarjobb som vi kan ha medans vi är där! Vi har båda fyllt 18 och vi har inte bestämt hur länge vi ska vara där eller vart i Frankrike vi vill bo än, eftersom det ...
Grekland
Erydell,
23 dec. 2011
Updaterad av Maiko
för 12 år sedan
Hej!
Jag och min kompis är väldigt sugna på att åka till Grekland och jobba i sommar? Vi vill inte vara hemma i tråkiga Sverige utan vi vill göra något annat. Vi är mest sugna på Rhodos.
Tänkte höra om ni har tips på lite boende, klubbar, restauranger, kanske även kontakter där nere som kan ...
Sverige
Surfaren,
22 apr. 2006
Updaterad av Alx
för 18 år sedan
Hej, vet inte om det är rätt att skriva det här men jag undrar om nån har tips på vart jag ska vända mig för att kanske få tag i ett sommarjobb på en flygplats ?? Vill helst inte vara på Skavsta då det inte verkar så kul att vara där. ... Alx: Kolla flygplatsernas hemsidor och även flygbolagen som ...
Spanien
Stopannieify,
20 feb. 2013
Updaterad av Hasse93
för 6 år sedan
Jag och min kompis hade tänkt bo och jobba och ev. plugga spanska i Barcelona från augusti 2013 på obestämd tid. Men vi vet inte riktigt hur vi ska leta/hitta jobb och vilka jobb man ska satsa på? Har hört att många jobbar som telefonsörsälja och sådant men via vilka företag och hur ansöker man?
...