3-4 veckor i Augusti
Nu är det så att jag är väldigt sugen på att dra iväg på en resa i Augusti men känner ingen som har möjlighet att haka på!
Jag är öppen för att resa var som helst men gärna till ett mer spännande land där det finns mycket att upptäcka, uppleva och se.
Indien, sydafrika, Vietnam, USA, Nya zeeland, Australien, Island är exempel på resförslag.
Jag är en väldigt spontan och glad tjej som söker härligt ressällskap!
Tiden som passar mig är hela Augusti, vill åtminstone vara borta 3 veckor. :)
Jag är öppen för att resa var som helst men gärna till ett mer spännande land där det finns mycket att upptäcka, uppleva och se.
Indien, sydafrika, Vietnam, USA, Nya zeeland, Australien, Island är exempel på resförslag.
Jag är en väldigt spontan och glad tjej som söker härligt ressällskap!
Tiden som passar mig är hela Augusti, vill åtminstone vara borta 3 veckor. :)
Hej hej, jag är intresserad av att haka på, beror väll förstås lite på vad du bestämmer dig för men nästintill alla dina förslag kan jag tänka mig! :)
Är själv en väldigt pratglad person som vill hitta på allt å lite till. Galet är alltid positivt och vet inte hur man säger nej om någon skulle råka utmana mig. Du får hojta till om du vill prata vidare!
Är själv en väldigt pratglad person som vill hitta på allt å lite till. Galet är alltid positivt och vet inte hur man säger nej om någon skulle råka utmana mig. Du får hojta till om du vill prata vidare!
har semester v. 33-35 och tänker precis som du att det hade vart kul att dra till ngt mer spännande ställe! :) skriv till mig på fb, helene erikson heter jag där :)