Thailand
Z79,
29 aug. 2024
Updaterad av Z79
för 10 veckor sedan
Vi är två vuxna, 45 plus som tänkte stämpla ut i två månader för att kunna bo och till viss del jobba från Thailand. Vi tänkte hyra ett hus för att kunna njuta fullt ut. Sambon kan jobba där uppkoppling finns och jag hakar på. Önskan är att kunna bo nära vattnet för att njuta av snorkling och bad ...
Updaterad av Annafrohler
för 51 veckor sedan
Hej!
Planerar en bucketlist-resa till Kalifornien med man och barn i övre tonåren 10-28 feb. Tänker oss följande rutt:
2 nätter i LA west hollywood eller beverly hills för att göra LA
1 natt Gran canyon
1 natt Page för att besöka Antelope och horseshoe bend
2 nätter Las Vegas
ev en natt ...
Updaterad av Elcanario93
för 4 år sedan
Hejsan!
Vi är ett par som har tankar på att resa till Hawaii i februari-mars 2020 (ca. 13 dagar till förfogande).
Nu är jag ute efter tips på resrutter.
Flyg från Stockholm och vart, flyg från USA till Hawaiiansk ö? Vad rekommenderas?
Hur mycket skall man budgetera per person för hela ...
Nordamerika
Jennie73,
20 jan. 2020
Updaterad av Jennie73
för 4 år sedan
Är det någon här som har varit o besökt Everglades i början av februari?
Jag fick höra av en bekant att det var bortkastade pengar att besöka Everglades i dec/Jan då de inte hade sett knappt någon alligator alls. Men som jag har läst här så verkar det vara väldigt olika ibland har man tur ibland ...
Malaysia
Annste,
10 sep. 2019
Updaterad av Annste
för 4 år sedan
Vi är ett medelålders par som funderar på att åka till Vietnam eller Malaysia i slutet på februari 2,5 v 2020! Dock är det ju stor skillnad i vädret på de olika ställena.
Vi behöver lite råd vad som är lämpligast. Vi vill ha sol, bad, snorkling, utflykter och god mat! Får ej vara sönderturistat! ...
Thailand
Pattedala,
28 juni 2019
Updaterad av Bjo
för 5 år sedan
Jag och sambon ska till Koh Lipe i feb - 20. Flyget är bokat och klart, men boendet är vi lite osäkra på efter att ha läst en del om de olika stränderna.
Vi skulle nog gärna vilja stanna på sunrise beach o ha en bungalow vid stranden men av de vi läst så blåser de mycket där?
Vad gäller ...