3-4 ungdomar - resa i dec - jan - feb i 2-3 veckor!! söker fler! SOL BAD FEST ÄVENTYR

Av Vmalm1
5 okt. 2012 21:29
Visningar: 269
Hej! Vi är då 3-4 (förmodligen 3) killar som ska åka bort i vinter. Vi ska vara borta 3-4 veckor i årsskiftet, januari eller februari(Inte bestämt) och vi vill åka till exotiskt/tropiskt ställe. Gärna med fina stränder och dylikt. Det är inte bestämt vart vi ska åka men vi har tankar på brasiliens kust/västindien eller sydostasien. Vi är öppna för förslag och söker som sagt FLER som vill följa med på våran härliga resa!

HEJ!
Av Vmalm1
5 okt. 2012 21:55
PS! Vi är alla 19 år. Vi fyller 20 nästa år, alltså 93or. +- åldern spelar ingen roll! Vill ha resekamrater och vi är ett trevligt gäng.
Av Katta93
18 okt. 2012 08:59
Hej!

Jag är en tjej på 19 som älskar att resa, därav hamnade jag här. Skulle vilja lära mig vågsurfa :)
Vad har ni för planerad budget?

Hare :)
Av Vmalm1
18 okt. 2012 11:04
Hej katta!

Då är vi två! Vågsurfa hade som sagt varit coolt att kunna! :)
Vi är ju inte rika ungdomar men alla jobbar. Vi hade tänkt att bo på medelklass-hotell som inte är dyrt, eller hyra en bungalow är vi ute efter med! Och därav att vi vill bo på lite billigare hotell är för att vi vill resa runt på våran resa och bo på flera ställen. Vi är väldigt taggade på Thailand! :) Och öar som phiphi island, koh samui och flera! Vad tycker du om det? Har du några tips på andra resmål? Och har du kompisar som vill åka med? :)

Trevligt att du skrev! Mvh Fredrik
Av Vmalm1
18 okt. 2012 11:34
Och iochmed att vi är ett par st borde det inte bli allt för dyrt :)
Av Katta93
18 okt. 2012 15:46
=) Låter galet kul, bor ni i stockholm?

Jag ska fråga runt men jag att de flest inte har möjligheten att åka när de har fasta jobb :/
Av Vmalm1
18 okt. 2012 22:44
Jo, det gör vi!
Vänligen maila mig för vidare info: (Logga in för att se e-postadress)