Sri Lanka
Elisabethc,
19 dec. 2018
Updaterad av Elisabethc
för 5 år sedan
Åker med familjen till Sri Lanka 14 dgr i slutet av februari. Har läst massor av reseberättelser och tips och resrutten börjar ta form. Osäker på alla avstånd och hur vi maxar på bästa sätt utan att behöva hetsa runt. Vi har en 5-åring och 8 åring så blir inga vandringar men vill ändå se så mycket ...
Indonesien
Vilhem,
5 juni 2018
Updaterad av Lett_o_resglad
för 6 år sedan
Tjena,
Jag har tänkt åka till Bali under perioden 10-24/7 2018. Jag har hittat flygbiljetter, och ska snart även boka hotell så fort jag vet exakt vart och hur länge jag vill bo på de olika platserna.
Ubud är huvuddestinationen, är ute efter att se häftiga ställen, njuta deluxe och även ha ...
Thailand
Lii,
21 feb. 2018
Updaterad av Lii
för 6 år sedan
Vi funderar på att åka till Thailand under två veckor i december. Vi har varit där en gång tidigare, då besökte vi Phi Phi, Koh Lanta och Phuket.
Vi tyckte bäst om Phi Phi, trots att det var lite väl mycket party. På denna resa vill vi ha lite mer ”natur”. Vet inte riktigt hur jag beskriver det ...
Thailand
Mo1,
21 mars 2010
Updaterad av Johanohl
för 14 år sedan
Jag är tacksam för tips på förmånliga, trevliga hotell/bungalows på Klong Muang beach och Koh Lanta, där två vuxna och tre barn kan bo. Området får gärna vara strandnära och ha pool. ... Cajsawarg: Läs mitt tips här för Koh Lanta: http://www.reseguiden.se/forum/diskussioner/boende-5-personer-ko- ...
Thailand
Hilarious7,
3 mars 2016
Updaterad av Bibby
för 8 år sedan
Har bokat en resa till Thailand med min vän i 2 veckor i Thailand. Resan och hotellen är redan bokade. Vi kommer spendera vår tid i Bangkok och Pattaya, har själv varit där tio gånger innan men min kompis däremot undrar dock hur mycket fickpengar det är bra att ha med. Hon hade tänkt att shoppa ...
Thailand
Lena26,
18 nov. 2015
Updaterad av M_olsson
för 9 år sedan
Hur mycket fickpengar ungefär skulle nu säga man behöver ha med sig för en semester i Thailand aonang 2v?boende o frukost är redan betalt. Jag tänker på mat (lunch/middag normalstandard), en massage typ varannan dag, longtailbåt ut till närliggande öar. Har inte tänkt massa party/alkohol mer än nån ...