22:e Maj- 13:e Juni reskompis??

9 mars 2014 13:29
Visningar: 176
Hej jag kommer befinna mig i Thailand den 22:e maj till 13:e juni. Kommer landa i Bangkok om det finns någon annan som också kommer befinna sig där vid detta datum och som också kommer utgå därifrån precis som jag. =) Har lite olika planer såsom att besöka vackra öar och spana in fina stränder, testa på nattlivet, möjligtvis besöka Thaicamp också. Hör av er om ni har liknande planer!
/ Molly
Medlemmen har tagit bort svaret
9 mars 2014 18:36
Hallåååå. Men då kommer du inte vara där mellan 22:e maj å 13:e juni???
Jag är lite sugen på Malaysia då jag har en vän som bor där just nu. Men är ju lite små tradigt att åka själv hela tiden haha... för övrigt låter klättring och dykning kanoners!
9 mars 2014 18:39
Du kan skriva till mig på kik om du vill då jag inte har Facebook. Heter mtjelander där :)
Av Joine
10 mars 2014 20:04
Hej,
Jag åker till Bangkok 3 maj, jag har bokat enkelt biljett så åker hem när jag vill :)
Min kompis bor där, än har jag ingen reseplan än så länge :)

Har du varit i Thailand förr? Jag har varit där rätt många gånger.
10 mars 2014 20:26
Hej. Ja då är du där förmodligen under min vistelse!
Jag har varit i just Thailand en gång innan. Men fastande rätt fort. Var där förra året, hann dock inte med så mycket som jag hade velat då jag åkte och bodde i några vänners hus i Hua Hin. Jag har absolut inte hunnit smida några planer ännu men har lite tankar kring min resa. Vill mest åka runt och se så mycket som möjligt!
Av Joine
10 mars 2014 20:46
Citerat från Mtjelander:
Hej. Ja då är du där förmodligen under min vistelse!
Jag har varit i just Thailand en gång innan. Men fastande rätt fort. Var där förra året, hann dock inte med så mycket som jag hade velat då jag åkte och bodde i några vänners hus i Hua Hin. Jag har absolut inte hunnit smida några planer ännu men har lite tankar kring min resa. Vill mest åka runt och se så mycket som möjligt!
Ok :)
Säg till när du planerat din resa, alltid kul att höra. Jag har lite vänner i Bkk så kommer nog resa med dom också, ena tjejen kan svenska och thai så det år skönt att ha med.
Av Majaem
10 apr. 2014 18:22
hej jag tänkte åka till thai och malaysia runt 20 maj till 2 juni!! har också en vän i malaysia jag tänkte hälsa på! och känner att jag har liknande planer! mvh maja