Dominikanska republiken
Jennyjh,
5 feb. 2015
Updaterad av Oliviaaaa_
för 7 år sedan
Vi ska äntligen åka på vår drömsemester till Dominikanska republiken !
Önskar lite tips på bra resmål i dr, samt var det kan finnas bra o billigt boende (helst utan ockerpriser)
Vi är ett relativt stort resesällskap , troligen totalt 6 vuxna och 2 mindre barn, vi skulle helst hyra hus/lägenhet . ...
Dominikanska republiken
Mannika,
10 nov. 2012
Updaterad av Mannika
för 11 år sedan
Ska till Puerto Plata i januari med 10-åring som gärna snorklar,
någon som vet hur det är med strömmar nära strandkanterna?
Andra tips som man iinte får missa?
Annika ... Lalinda: Hej!:) Vart någonstans i Puerto Plata ska du vara? Playa Dorada? Cofresi?
Om du har en 10-aring som gillar att ...
Dominikanska republiken
Idafida,
3 dec. 2009
Updaterad av Alexkaribien
för 14 år sedan
Hej!
Vi har varit i Thailand och Malaysia och gillade det jättemycket. Nu när vi planerar nästa resa så är frågan om vi kanske vill se något annat och tänkte eventuellt åka 2 veckor all inclusive till Dominikanska Republiken men samtidigt så vill vi gärna till Singapore/Bali/Lombok. Vi har hört en ...
Dominikanska republiken
Emigan,
7 aug. 2021
Updaterad av Kricke87
för 3 år sedan
Hej
FUnderar på att besöka Dominikanska Republiken runt jul och nyår med familjen, två barn 16-17 år. Tänkte boka själv flyg och boende, ej charter. Någon som har gjort liknande resan. Läser att man ska helst inte lämna hotelområderna pga osäkerheten. Är det verkligen så illa? ... Kricke87: Bor i ...
Dominikanska republiken
Rosmarie,
19 dec. 2016
Updaterad av Landl
för 7 år sedan
Hej jag och mina barn ska för första gången åka utomlands och har bestämt och bokat in dominikanska nu 22-30 dec. När jag nu börjar följa väder rapporter så säger ALLA att det ska bli regn hela dagarna hela veckan. Jag börjar känna lite uppgivenhet runt detta. Vad kan man göra på ön vid regn?
Vi ...
Dominikanska republiken
Kajsa2,
7 okt. 2016
Updaterad av Emy85
för 7 år sedan
Jag och min familj (man & 2 barn, 8 + 11 år) har bokat en resa till Dominikanska Republiken över jul och nyår. Vi ser fram emot bad, sol och att kunna göra utflykter till spännande platser. Vi ska bo på ett hotell i Cabarete med all inklusive. Jag tittade på Sweden Abroad’s reseinformation innan ...