19 september - WH- visum

8 sep. 2016 18:05
Visningar: 91
Hej! Den 19 september åker jag äntligen ner till Australien på ett working holiday- visum.
Detta är kanske långsökt men jag undrar om det kan vara så att någon här åker ner samma eller liknande datum som man kanske kan möta upp eller så!
Jag har bokat 5 nätter på hostel i Sydney och sedan får jag se om jag stannar där eller åker ner till Melbourne eller upp till Gold Coast.
Min plan med resan är att jobba, prova bo i olika städer, volontärjobba och självklart uppleva landet och göra massa olika saker. Helst vill jag stanna ett år!

Om ni har liknande planer eller bara ska åka till Australien snart så vore det ju kanske kul att prata lite eller ev mötas där!
10 sep. 2016 00:32
Hej! Jag drar till Australien i Januari ifall du har lust att ses runt den tiden. Vet att det är länge tills dess men vad gör det :)

Jag hade tänkt dra till Tully i Queensland och jobba men inte helt säker på det :)
10 sep. 2016 20:56
Citerat från Chrismodig:
Hej! Jag drar till Australien i Januari ifall du har lust att ses runt den tiden. Vet att det är länge tills dess men vad gör det :)

Jag hade tänkt dra till Tully i Queensland och jobba men inte helt säker på det :)
Ja men absolut! Jag vet inte var i landet jag befinner mig då men hör av dig på Facebook när du kommer fram om du vill! Matilda Kotkamaa heter jag :)
Av Linnrh
24 sep. 2016 01:29
Heej! Jag åker till Australien i November. Ifall vi är vi i samma stad vore det kul att ses!
24 sep. 2016 02:42
Hej! Jag kommer med stor sannolikhet vara uppe gold coast då men hör av dig om du vill ses eller ha tips och råd 😊
24 sep. 2016 02:43
Citerat från Linnrh:
Heej! Jag åker till Australien i November. Ifall vi är vi i samma stad vore det kul att ses!
j! Jag kommer med stor sannolikhet vara uppe gold coast då men hör av dig om du vill ses eller ha tips och råd! 😊