En vecka har redan gatt,och jag gjort massor,igar var jag och en kompis i Rayong
hela dagen,pa Bangkok hospital i Rayong jag skulle till tandlakarn,gud va flott det var
visste inte om jag vaga ga in,det sag ut som Sheraton
hotel mycket tjusigt,jag blev sa val mottagen,det var undersokning som heter duga,jag ska fa 2nya tander(kronor)
bl.a sa det blir manga besok.Sen var vi runt pa bilfirmor och kolla
bilar,hitta en Toyota
ratt hyfsad som vi ska ha har och hyra ut nar vi inte ar har,men jag var tvungen att ha
pass och alla papper pa var lagenhet for att kopa bil!!!!! Lustiga bestammelser.
Sen blev det lite lunch och lite mer shopping,var hemma vid halv 7 tiden,da knacka det pa dorren ,nej nej tankte jag,helt slut var jag,da ville de ha med mej ut och ata pa kvallen
vara gaster i huset,men jag stanna hemma,gick ner till poolen,med en beer alldeles
sjalv bada detta ar Lyx att bara fa vara.Idag sende jag ivag 2 gester till
Ko Changde skulle dit nagra dagar,sen tillbaks hit igen.Det ar lite vinter har nu thailandarna fryser
de gar runt med jackor kvallstid 22-24gr det ar sa man sjalv fryser lite.
Men dagarna ar det 30gr ,imorgon blir en slappardag med massage i poolen
och lite manikyr eller pedikyr,man far ju passa pa,hemma gar det knappt att losa.
Nu ska jag
kora hem med min bil,kanns ocksa som lyx,har atit en underbart god
middag med smorstekt fisk med massor av garlic pa gronsaker sen hade de bakat en potatis special till mej,som Kims fru kopt pa marknaden idag de ar underbara dessa thailandare,de vet att jag garna vill ha en potatis ibland. Kim och hans fru Tanja
bedriver en restaurang har ,de ar hela familjen de har aven Kim beach.
Na godnatt everybody ha det gott Mape