Kommentarer
Kenya1 säger: Hej! Jag ville bara skriva några rader då jag läser din blogg för första gången. Jag är så nyfiken på ditt liv i Kenya. Själv är jag tillsammans med en kille där ifrån och vi har två barn tillsammans. Vi funderar på att bo där i 1 år innan vår största pojke börjar skolan. Jag är i ett stort behov av tips och råd. Jag skulle uppskatta dina erfarenheter av vilka områden som är bra(säkra) att bo i, om det finns aktiviteter för barn mellan 1,5-4 år, om vilka resturanger som du gillar, vart man kan köpa möbler(helst billiga) då vi inte tänk stanna så länge, bra shoppingcentra, bra cafeer osv Ja du ser jag skulle kunna ställa 10000 frågor till dig hi hi hi.. Det skulle vara så kul om du ville dela med dig av vad har varit med om och jag måste säga att jag beundrar dig redan bara genom att läsa att du har har tagit körkort ha ha.Jag har varit i Kenya 1 gång och det tog ett tag innan jag "lärde" mig att GÅ ÖVER gatan bara hi hi hi.Ville även passa på att fråga dig om du har kontakt med olika barnhem eller något likanande där man kan jobba som volentär. Jag är så intresserad av att göra det. Har ingen speciell utbildning(det kanske man behöver?) men jag brinner verkligen för att se förändringar och vara med och påverka till det bättre. skulle bli så glad för svar.Ha en fortsatt trevlig helg!
|
2 år sedan |
11 år sedan |
12 år sedan |
14 år sedan |
14 år sedan |