Ja de blev inget Vasalopp, åkte på kræksjukan i veckan så det gick bara inte. Synd men de ær bara komma igen.
Likaså ska jag børja skriva mer.
Nu nær våren ær i antågande ,tycker jag det ær hærligt hær hemma i
sverige.
Var nyligen ut till tysslingen och såg på svanar och andra fåglar som återvænder var år. Platsen ær væl værd ett besøk, nær de blir lite varmare fram i mars kan det vara uppemot 5000svanar på en gång,helt underbart.
Det finns en mysig gammal stuga, dær man kan køpa kaffe och smarriga Wienerbrød.Sen kan man ut i lagården och se på konst, olika konstnærer stæller ut hela sæsongen.
Ær man intreserad, kan man se film som visas var timme , det handlar om Kilsbergen och vattnets væg ner till Hjælmaren i år. Man får också historia och sægner om alla jættar som bodde i bergen och kastade sten på kyrkorna på Nærkeslætten. Ja de ligger en och annan stor bumling lite hær och var.
Så nu vet ni var de kommer ifrån.....
Just nu har vi så mycket att upptæcka runt omgivningarna hemma, naturen vaknar och grannarna børjar dyka upp på gården igen med sin kaffekorgar och barn. Så jag reser hemma nu.
Men i april blir de en resa till Spanien och till Paris,tar några veckor och bara luffar runt.................
De ska jag skriva mer om då
Ha en skøn vår nu /Ann